Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ohhhh je wilot verschil :) kan geregeld worden hoor .... dat heet korting als je meer doet :) Zaterdag 15 Euri en 2 dagen voor 10 Euri :) Zo beter hahahahha

Maar zonder gekheid vergeet niet je steunt er een club mee die wederom kan investeren door events en natuurlijk zorgen ze ervoor dat we stroom compressor en ons natje & droogje hebben.

iederreen krijgt de keuze om ook zaterdag te trainen. maar niet iederreen doet dat want sommige moeten werken dus als je het aanbod niet aanpakt is datje eigen probleem maar iederren die mee doet krijgt dus de keus om zaterdag vrij te trainen.

oké.

@Rest: ik zal het ook niet doen, maar er zit gewoon totaal geen logica in imo...
EDIT: Met de prijs is ook niets mis, maar nogmaals: de logica mist...

Jawel: Boeretang 200 in Mol.
(Vlakbij de kerncentrale en dat is echt vlakbij je kan bij wijze van spreken een steentje op de reactor gooien)

dan is het goed dat het een kunstgras baan is en geen aardebaan want daar zal belgië niet blij mee zijn:twisted:

woow, ja dan mag ik het al gaan vergeten mijn dagje mol.de stembus gaat maar om 8u open hier.
en het is 125km rijden.:sad:

Later komen is geen probleem je mist maar 1 kwali dan.
Ik heb de klasse waar de meeste belgen in zitten als laatste gezet zodat er zoveel mogelijk tijd is om later te komen. Maar .... dan wil ik ook zkerheid hebben dat je komt en niet van ik zie wel dus hierbij een oproep aan de belgen die moeten stemmen maar toch wel willen komen PM mij even met de verzekering dat je komt opdagen pas dan zal ik je de zondag erbij zetten in de daadwerkelijke lijsten.

Overigens er zijn er ook die gewoon niet gaan stemmen blijkt dat de overheid die boetes niet eens uitvoert ;)

dan is het goed dat het een kunstgras baan is en geen aardebaan want daar zal belgië niet blij mee zijn:twisted:

Aardebaan, zoals vaak in de US, vind ik veel vetter dan astroturf. Beetje door de bochten heen driften en zo :)

ps. voor zaterdag, moete de LiPo's dan ook hardcase zijn?

Laatst bewerkt:
Hmmmm een mooie mogelijkheid gevonden om onder de stemwet uit te komen: We maken van No-Nitro een geloofsovertuiging en verklaren de 13e Juni als dag van het gebed en houden een samenkomst voor gelovigen. Even een attest inleveren en voila je bent ontzien van het stemmen.

Oh heilige Lipo wij zijn samengekomen bla die bla bllalalaaa

Onze brushlessvader die in de hemel zeit.

Uw rubber word geheiligd,
U zal wheeliën op aarde zoals in de hemel.
Geef ons dagelijk ampères.
Verlos ons van onze regelaars die de rook uitlaten,
zoals wij ook andere defects vergeven.
En leid ons niet naar de nitro maar verlos ons van het methaan.
In de naam van de buggy, de brushlessmotor en de heilige lipo...

Amen

Onze brushlessvader die in de hemel zeit.

Uw rubber word geheiligd,
U zal wheeliën op aarde zoals in de hemel.
Geef ons dagelijk ampères.
Verlos ons van onze regelaars die de rook uitlaten,
zoals wij ook andere defects vergeven.
En leid ons niet naar de nitro maar verlos ons van het methaan.
In de naam van de buggy, de brushlessmotor en de heilige lipo...

Amen
lol :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back