Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
een slipcursus van de anwb wil ik ook nog steeds een keer volgen, lijkt me een erg goede ervaring. maargoed, daarvoor moet ik nog maar eens kijken.
Kom Klamath kom !!!
3 weken in Vietnam, business or pleasure?
@ Klamath, dit was een actie van iBood, 3 uur lang voor 50 euro. Als je komt zie ik je zeker
@ Pinky-II, als ze worden uitgegeven heb ik zeer veel interesse. Anders ga ik zelf met een stopwatch aan de slag...
@ dikke hond, no idea. Ik doe het meer voor de lol, ik bedoel leerzaamheid.
@ MegaByte, ophalen kan wel ja, wordt flink proppen in de automobiel maar moet goedkomen denk ik.
Slapen in tentje op het terrein moet mogelijk zijn.
Anyway tot zaterdag overigens hebben we dan ook het telsysteem aktief maar er zullen geen leentransponders uitgegeven worden vooralsnog.
@Strijkplank Je zou ook een transponder kunnen kopen ... wij als vereniging hebben die set ook moeten kopen voor bijna 2000 euri (ja alleen de transponders) ik ga nog niets beloven want het probleem is dat als we ze meenemen op zaterdag de accu's mogelijk niet voldoende opgeladen zullen zijn voor de zondag. Dus beloven doe ik niets maar wie weet is er een mouw aan te passen.