Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik bedoelde de baan van mvw in purmerend.
de nonitro organisatie is druk met het verbouwen van mvw, vandaar dat er niet gereden word te helmond 15 aug. denk ik zo

Niemand heeft nog iets betaald dus wat bedoel je dan?

Het komt nu gewoon op een andere datum ...

Vind het moment waarop ze de baan van MVW gaan verbouwen wel een beetje ongelukkig. Juist nu heeft iedereen vakantie en heeft iedereen tijd om te rijden.

Normaliter betaal je wanneer je dus GAAT rijden. Je betaald (althans, zo zie ik het) ook voor enige professionaliteit van de organisatie. Die vind ik persoonlijk, mede door een race te laten vervallen om op een andere baan te gaan knutselen ver te zoeken. Precies zoals je zelf zegt : "een beetje ongelukkig". De racedata waren toch wel eerder bekend dan de data dat er vakanties en "verbouwingen" plaats vinden.

Normaliter betaal je wanneer je dus GAAT rijden. Je betaald (althans, zo zie ik het) ook voor enige professionaliteit van de organisatie. Die vind ik persoonlijk, mede door een race te laten vervallen om op een andere baan te gaan knutselen ver te zoeken. Precies zoals je zelf zegt : "een beetje ongelukkig". De racedata waren toch wel eerder bekend dan de data dat er vakanties en "verbouwingen" plaats vinden.

pfff, altijd zo kortzichtig of alleen vandaag omdat het zo warm is? Ik zal maar even namens de organisatie reageren, kan me voorstellen dat ze niet eens willen reageren op zo'n reactie :(

De baanombouw in Purmerend staat al een jaar in de planning... en juist omdat iedereen daar nu vakantie heeft wordt dat nu uitgevoerd. Als er geen vakantie zou zijn is iedereen aan het werk en dus geen mensen voor de ombouw, of lijkt je dat niet logisch? In de NoNitro organisatie zitten nogal wat mensen van de club uit Purmerend, vandaar de link en het tijdgebrek. Een baanombouw van deze orde is nogal wat anders dan een beetje onderhoud. De hele baan wordt gestript, nieuwe ondergrond, kunstgras, rijdersstelling, etc.... en tja, je hebt altijd veel rijders maar als het op dit soort klussen aankomt weinig vrijwilligers (eigelijk net zoals het organiseren van een cup...veel werk en altijd commentaar vanaf de zijlijn...).

De wedstrijd wordt overigens niet afgelast...alleen opgeschoven met een paar weekjes. Als je wat vaker wedstrijden zou rijden dan zou je gemerkt hebben dat dit niet alleen bij deze cup nu gebeurd. Een cuporganisatie bestaat immers uit vrijwilligers en die hebben ook een ander leven dan alleen het organiseren van de cup. Pas als ze er fulltime voor betaald worden en jij vooraf alles betaald hebt zou je zo mogen klagen...anders zou ik je willen adviseren om dat tientje dat je zou betalen eens te gebruiken om in Helmond te gaan trainen. Wellicht is dat wel nuttig. Je betaald namelijk niet de organisatie op zo'n wedstrijd, dat geld gaat direct naar de organiserende clubs. De organisatie doet het in hun eigen vrije tijd en de prijzen komen van de sponsoren.

Overigens baal ik er ook van hoor, heb onze vakantie erop afgestemd, maar het is niet anders, het blijft een hobby...

Laatst bewerkt:
Was geen aanval hoor, rustig aan. Ik ben elke week wel een keer op Helmond te vinden overigens. ;) Ik weet wel het eea (ook wbt de nieuwe datum), maar het is gewoon mijn mening. Simpel. Dat er dan zoveel mensen in de No-Nitro orga zitten die lid zijn van MVW mag eigenlijk geen excuus zijn. Maar goed, ik hoor het wel.

Altijd wel grappig dat in Nederland onder de noemer "vrijwillig" meteen niet gesproken mag worden of de kwaliteit en/of klagen (al dan niet onderbouwt) op de orga. Komop zeg. Neem niet alles meteen op als een aanval.

Tip alvast voor de wedstrijd: zorg voor of een flinke loodaccu of aggregaat ;) De grote baan (ja, er zijn er 2.) is goed te rijden met 1:10, dus gas erop ! Ik doe mee met de 1:8, iig.

Sommige reacties zijn te zielig voor woorden of vallen gewoon verkeerd of men intepreteerd ze verkeerd. Er zijn diverse oorzaken waarom wij als organisatie hebben moeten besluiten om het event niet door te laten gaan.

Getuige het non-respect die hier heerst gaan wij er dus maar niet op in als wij de tijd rijp achten zullen wij het op No-Nitro.nl melden. Duidelijk moge zijn dat vakanties en een ombouw van een track niet alleen de oorzaak zijn van het uitstellen.

@Skyflake praat niet voor een organisatie ... wij als organisatie hebben gesprekken met Mach One en zaken als stroom zouden geregeld worden dus rijders hoeven geen aggregaten mee te slepen. Als je onze berichtgeving leest moge duidelijk zijn dat dit soort zaken door ons of vanuit ons aan de clubs gevraagd worden.

Ahhhh Skyflake = DennisV kwartje valt ....

Anyway voor jou info de club zou in 5-6 KW aggregaten voorzien wat prima voldoet als men met max 2C gaat laden.

Mail dan maar eens met het bestuur ;)

Btw ik ben niet negatief (komt soms wel zo over omdat ik niet 50 regels nodig heb om iets duidelijk te maken), ik leg alleen (vanuit "de club") feiten op tafel, simpel. Het is jammer dat het niet doorgaat op de "normale datum", en dat ik daar van baal en "amateuristisch" vind, mag ik allemaal zelf zeggen én vinden. En ik denk dat je ook veel rijders teleur stelt, het is nu eenmaal niet anders (goh, alsof het zo speciaal is om een wedstrijd te rijden ;)).

Dat er hier mensen meteen in de verdediging springen... komop zeg.

Laatst bewerkt:
@Dennis ik hoef met jou deze discussie hier niet te voeren daarbij ben jij geen partij in de besprekingen met Mach One. Als Mach One ons niet in de gevraagde stroom voorziening zou kunnen voorzien dan heeft jou club er mischien wel voor gezorgd dat we er niet rijden ?.

Maar goed dat is naar onze gegevens niet het geval simpelweg er de toezegging is dat er 5-6 Kw aan aggregaten geregeld wordt. Is dit niet het geval dan zullen wij er niet rijden.

Tja.....ik meen in deze topic toch ook gelezen te hebben dat sommige rijders (net als wij overigens) het niet leuk vinden dat de wedstrijd verplaats wordt, maar het toch sportief opvatten en dit vindt ik nu professioneel.

Getuige de reactie van 1 persoon die veel denk te weten maar niet de professionaliteit op kan brengen om even met de no-nitro organisatie te contacten (via Mail of PB) denk ik dat we de discussie maar moeten staken. Al met al heeft hij er ook inmiddels meer als 50 regels aan besteed dus de koek is op lijkt me.

We vragen als no-nitroteam even geduld om even e.e.a. fatsoenlijk te regelen, we doen ons uiterste best.

Even eens en voor altijd. Helmond heeft niks met de uitstel te maken hier zijn andere gegronde reden voor die we voordat we weer in een ingewikkelde discussie terechtkomen even voor ons zelf houden. Het maakt tenslotte niks meer uit om de reden te weten het besluit is inmiddels genomen.

Nogmaals sorry voor het ongemak, dit hadden we wel degelijk in de beslissing meegenomen. We nemen zo,n beslissing heus niet zomaar.........

Groet,
namens het no-nitro team

@ Cenmonster:

"Even eens en voor altijd. Helmond heeft niks met de uitstel te maken hier zijn andere gegronde reden voor die we voordat we weer in een ingewikkelde discussie terechtkomen even voor ons zelf houden. Het maakt tenslotte niks meer uit om de reden te weten het besluit is inmiddels genomen".

Juist ja CEN monster dat is het!!!! NOT DUS....

Geen reden geven aan mensen die de datum hadden vastgelegd om in Helmond de No-Nitro te kunnen gaan rijden is redelijk onbehoorlijk!!! Mensen verzetten zelfs hun vakantie om te kunnen rijden... LET WEL inderdaad is het zo dat een cup verreden wordt met behulp van vrijwilligers én dat deze nodig zijn om een cup te organiseren/verrijden. Maar een organisatie heeft ook vrijwillige deelnemers nodig om een cup te kunnen verrijden!!! Een vrijwilliger weet toch dat er commentaar zou komen als men een datum zou verzetten want 1 en 1 is 2.
Maar als je rijders/mensen aan je wilt binden door een cup te organiseren is het ook wel zo menselijk om te laten weten WAAROM iets in de kalender aangepast is. Maar om discussies uit de weg te gaan wordt de feitelijke reden niet vernoemd want het besluit is toch al genomen pffffffff wat een flauwekul zeg kom op mensen...
In een organisatie plaats nemen is vaak discusseren, ga je die uit de weg dan hoor je niet in een organisatie. Maar ik geloof niet dat de feitelijke reden zou stranden in eindeloze discussies maar wel zou zorgen voor een boel duidelijkheid!! Of de reden moet een broodje aap verhaal zijn zonder onderbouwing en gegronde reden, en zodoende afgedaan worden met geen uitleg want de beslissing is genomen. Verantwoording nemen en zodoende respect verdienen zou veel beter zijn dan struisvogel gedrag vertonen.

Lees wel dit is geschreven jegens CENmonster, NIET tegen alle organisaties of heel het No Nitro clubje. CENmonster haalt er in zijn reply eentje uit om aan te pakken, SO DO I.

Laatst bewerkt:
@gkracing volgens mij was er ook maar 1 die doorzeurde over de verplaatsing. Vandaar dat Cenracing daar wat van zei.

Leuke theorie over organisaties maar jouw mening, waarom een discussie over een reden. Klaar is klaar en het doet niets af aan de gehele cup (of persoon)

De nieuwe datum komt vanzelf (ongetwijfeld ruim vantevoren) en dan weer knallen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back