Tja 2 ...
Als ik dit gezever zo lees vraag ik me af of we uberhaupt welkom waren op Mach One.
Dat wij geen reden opgeven is alleen door het gezever wat hier plaats vindt en het geroddel wat erbij is.
Niemand maar dan ook niemand van No Nitro heeft ook maar ooit de uitspraak gedaan dat wij niet op Mach One rijden omdat we er niet zouden mogen rijden of dat we niet welkom waren. Dit is absoluut nooit ter sprake geweest sterker nog voordat de afzegging er was is er contact geweest met het bestuur van mach One of bepaalde zaken rond zijn of nog geregeld moeten worden.
Afijn dat wij niet direct een reden afgeven waarom het afgezegd wordt is kwestie van tijd en het verranderd toch weinig aan de zaak. Dat men niet eens 48 uur geduld heeft en gelijk geruchten, roddels en vooral onwaarheden begint te verzinnen was voor ons een sognaal zeker even niet reagere aangezien het alleen maar verzand in de discussie van de roddels etc.
Nu ik diverse berichten zo terug lees en oa uitspraken van Dennis & Geralt terug lees en de No Nitro organisatie gekleineerd wordt naar een No Nitro clubje is 1 ding duidelijk wij zullen zeker niet op Mach One rijden. Wenst het bestuur van Mach One dit wel prima zei weten ons te vinden en zijn bereid voor gesprekken.
Afijn heel lang verhaal zullen we het nu eens over de reden hebben waarom we dan afgezegd hebben want zo spannend is dat nou ook niet.
Ten eerste wil ik het gerucht ontkrachten dat het met de ombouw van de baan van MVW te maken zou hebben. Dit is absoluut niet het geval aangezien wij met onze nieuwe baan rond die tijd best klaar zullen zijn. In 2 dagen is er een dusdanige berg werk verzet waar bij andere clubs weken over gedaan wordt. Dus nee de ombouw van MVW heeft er weinig mee te maken.
Ten tweede zou vakanties van leden van de organisatie ermee te maken hebben. Dit is deels het geval daar wij enkele personen binnen No Nitro hadden die pas laat hun vakanties wisten of met ploegen diensten zitten was het aantal personen van het No Nitro team erg laag waarbij er op mij een grote druk kwam te liggen. Zeker omdat mijn mede wedtsrtijdleider Frans (Mach One lid

) er ook niet bij is en ik dus bijna de gehele orga en WL op mijn dak kreeg.
Last but not least in mijn prive situatie is er iets verranderd waardoor ik geen tijd heb voor het voorwerk van het event en ik het event waardig wil houden en niet een afgeraffelde race houden waarbij er veel mis zou kunnen lopen.
Afijn er komt zeker een alternatieve datum en welke lokatie dit gaat zijn hangt van een eventueel gesprek met het bestuur van Mach One af. Mocht dit niet het geval zijn zullen we een alternatieve lokatie zoeken op een passende datum.
Zo ik ga nu de BBQ ff opstoken heb wat houtskool uit Helmond gekregen