Aankondiging: No-Nitro versie 2011, de 3e wedstrijd, 3 juli, Appingedam

Ik zit met een dilemma!
Nu is de volgende NRW-Offroad-Cup wedstrijd verzet naar de 3e Juli, dan is ook de No-Nitro van Appingendam!!
Ik sta in de Shortcourse Modified klasse in allebei de cups op de 1e plaats.
Dortmund is voor mij veel dichterbij.
Ik vind rijden op een grote baan ook echt te gek.
Maar de kleine baan van Dortmund is ook erg leuk.
Wat moet ik nou doen??
Hoogstwaarschijnlijk zal ik wachten tot het laatste moment en kijken naar de deelnemers en dan een beslissing nemen.

Nou, het zou best wel eens druk kunnen gaan worden. Het is de 1e NN die niet samenvalt met een clubwedstrijd van de MVB. Ik heb maandag al geluiden gehoord dat er zondag MVB'ers naar Appingedam gaan.
Het zou voor alle betrokkenen (orga, clubs én rijders) veel beter zijn als er eens met de trend gebroken gaat worden om op het allerlaatste moment in te schrijven.

Dat vroeger inschrijven kun je stimuleren door eerder inschrijven goedkoper te maken dan last minute ;-)

Appingedam ga ik, zoals het er nu voorstaat, niet redden ivm andere verplichtingen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat ik Appingendam ga overslaan.
Dortmund is wel erg dichtbij, ik ben er in een uur en een kwartier als alles meezit, het is een leuk klein baantje, er zullen zeker 10 modified SC aan de start staan, waarvan zeker 2 erg goeie, ik kan er ook in de stock SC meedoen (met mn Kyosho Ultima SC) en er rijden er een stel meer van Mach-One.
En bij de No-Nitro mag je volgens mij 1 wedstrijd wegstrepen toch, dus als ik Appingendam mis heb ik nog niks verloren!!

Dat vroeger inschrijven kun je stimuleren door eerder inschrijven goedkoper te maken dan last minute ;-)

Appingedam ga ik, zoals het er nu voorstaat, niet redden ivm andere verplichtingen.

Ik denk niet dat het inschrijfgeld een rol speelt bij de beslissing om in te schrijven. Da's maar een fractie van de kosten van de complete hobby.

Laatst bewerkt door een moderator:
@Andre,
zou het niet een goed idee zijn om de 'titel' van de startpost aantepassen,
15 mei is al een tijdje geleden ;-)
en dit topic gaat ondertussen over meerdere race`s van No-Nitro

Ik denk niet dat het inschrijfgeld een rol speelt bij de beslissing om in te schrijven. Da's maar een fractie van de kosten van de complete hobby.
Ligt eraan hoe extreem het verschil is he. Je hebt gelijk het is maar een klein deel van de kosten, maar anders zou ik het ook niet weten. Zelf suggesties :)?

Niemand hier met een goede marketing achtergrond?

Ligt eraan hoe extreem het verschil is he. Je hebt gelijk het is maar een klein deel van de kosten, maar anders zou ik het ook niet weten. Zelf suggesties :)?

Niemand hier met een goede marketing achtergrond?

Wat is de lol nog van een hobby als het zo aangepakt moet worden?

Eigenlijk is het vrij simpel, verzamel alle mailadressen van rijder die ooit hebben meegedaan aan een no-nitro cup en stuur ze allemaal een email wanneer de inschrijving geopend wordt, zo bereik je de grootste groep potentiële rijders al direct.

Daarnaast gewoon een lijst maken van alle verenigingen en fora waar rijders vandaan komen en zorgen dat er iedere wedstrijd een nieuw topic wordt aangemaakt (hier kunnen de rijders zelf uiteraard bij helpen).

Op die manier moet je toch wel de grootste deel van de rijders bereikt hebben.

Een andere optie is dat je rijders die voor alle wedstrijden inschrijven een aangepast tarief geeft, maar dan is het wel belangrijk dat de data en locaties vast staan en niet op het laatste moment wijzigen. Dit jaar zijn er wat dat betreft uiteraard wel wat problemen geweest, maar dat kan je onder het kopje overmacht plaatsen denk ik.

Wat is de lol nog van een hobby als het zo aangepakt moet worden?
Heb je daar minder lol door dan? Ik denk alleen maar meer lol want dan is er meer zekerheid omtrent wedstrijden. Trouwens, dit wordt met zoveel dingen gedaan, denk aan vliegtickets ;)

Nou, het zou best wel eens druk kunnen gaan worden. Het is de 1e NN die niet samenvalt met een clubwedstrijd van de MVB. Ik heb maandag al geluiden gehoord dat er zondag MVB'ers naar Appingedam gaan.
Het zou voor alle betrokkenen (orga, clubs én rijders) veel beter zijn als er eens met de trend gebroken gaat worden om op het allerlaatste moment in te schrijven.

Ik geloof dat eerlijk gezegd niet zo 123 Andre volgens mij gaan de MVB'rs richting Duitsland aangezien men ze naar die wedstrijd toe promoot ;)

Anyway we gaan het zien in de inschrijvingen.

Da's Eelco maar. Die komt niet verder dan Purmerend. En dan alleen bij gunstige wind.

Nee, ik denk dat er wel een paar MVB'ers die kant op komen, als we normaal met elkaar blijven omgaan tenminste.

Iedereen mag rijden waar hij zelf wil. Echter er is zoveel keuze dat de rijders alle windrichtingen op kunnen. Diegene met de beste promotie (kosten, afstand, kostprijs, toprijders, meerijders en weet ik het allemaal) trekken nu waarschijnlijk de meeste rijders (ook waarschijnlijk eenmalig). Dit betekent iid dat je als organisatie van alles uit de kast moet trekken om rijders te krijgen.....is dat als organisatie leuk om te doen.....nou nee niet echt, zeker niet als we dit van te voren min of meer voorspeld hadden en om meer en betere samenwerking hadden gevraagd, maar goed dat neemt geen keer en het is zoals het is.....punt.

Dit betekent wel dat je als organisatie bepaalde clubs heb gereserveerd op basis van een zekere opkomst, nu is die elke keer heel onzeker en hangt het er erg om of je wel of niet genoeg rijders hebt oftewel wel of geen moderfiguur slaat en opzichte van de faciliterende club en de rijders die in sommige klasse's bijna geen wedstrijdelement meer hebben door te weinig rijders.

Een organisatie doet erg zijn best (op alle fronten en dat zijn er meer als jullie weten en zien) om voor de rijders een wedstrijdserie gaande te houden. Vorig jaar hebben we het geprobeert en dit ging erg leuk. We hadden de verwachting dat dit minimaal door zou zetten en hopelijk wat zou stijgen, maar iig dat het net zo leuk zou zijn als voorgaande jaar.

We kunnen mensen op alle mogelijke manieren gaan pushen om mee te doen, maar waarom......als ze liever ergens anders rijden en het daar leuker is, dichter bij of wat dan ook dan houdt het op. Het enigste wat ons rest is om de inschrijving z.s.m. on-line te zetten en te hopen op een redelijke inschrijving, mocht dit tegenvallen dat zullen we toch echt als no-nitro org even bedenken moeten wat next.........Ik ga iig niet aan een dood paart trekken en daar me kostbare tijd in steken. Het moet wel leuk blijven............

Tja, soms moet je keuzes maken, ik hoop dat jullie weer 25+ deelnemers krijgen daar in het hoge noorden, anders zal ie wel weer niet doorgaan.
En anders noem je het toch Purmerend Electro Cup en houdt je 3 wedstrijden bij jullie, daar zitten toch de meeste 1/8 electro rijders!

Laatst bewerkt:
tsja, ik hoop het ook en zou heel jammer zijn als die wedstrijd geen doorgang kon vinden inderdaad.
Op de MVW zitten aardig wat electrorijders (ook aardig wat crawlers, ook aardig wat nitrorijders), maar hé een clubwedstrijdje is wat al te makkelijk en heeft MVW ook voor electro overigens al. (s'avonds voor leden)
Tis toch leuker om ook eens tegen de vrienden vanuit de andere delen van het land te rijden en op een andere baan rijden is natuurlijk vele malen uitdagender ;-)

Dat je keuzes maakt is inherent aan het leven. En dat je "ons" deelgenoot maakt van je dilemma siert je ook. Alleen jammer dat je "anders zal ie wel weer niet doorgaan" moet opmerken. Gelukkig is er nog nooit een wedstrijd afgezegd wegend een gebrek aan deelnemers.

Want het is zo fucking frustrerend om zo veel energie in de hobby van een ander te steken, en daar buiten de wedstrijden alleen maar negativiteit voor terug te krijgen.
Ik ben er van overtuigd dat er voldoende toekomst in de electro offroad serie zit. Het is alleen zoeken naar hoe de rijders te bereiken. En dat is denk ik niet via de forums maar via de overige netwerken. En de vraag die gesteld kan worden is of dit op regionaal of nationaal nivo moet plaatsvinden. Ik vind de opmerking anders "noem je het toch Purmerend Electro Cup" een steek onder water, die de mannen van de organisatie niet toekomt.

En zullen we dan nu weer verder gaan met wat positievere geluiden; gooi die inschrijving maar open!

Back