Dat is je goed recht...
waarschijnlijk is er iets heel hard mis met mijn moraal...
Geen zin in dit soort gesprek... jij zal wel gelijk hebben -> afgelopen!
Vergis je niet,je hebt gewoon een mooie heli. Dat is ook wat de anderen zeggen (zij het met niet zoveel woorden)
En wat je zegt klopt gewoon, ieder wil binnen zijn budget zoveel mogelijk waar voor zn geld, en bij een 2e hands moet je altijd maar hopen dat de verkoper alles netjes gedaan heeft...
De discussie die gevoerd wordt slaat niet op jouw keuze, meer op de keuze van de fabrikanten..
Want zeg zelf, eigenlijk is het gewoon schaamteloos wat die chinezen doen..
Maar je houd het toch niet tegen, (kijk naar kopieren van dvd's etc), de maatschappij gaat tegenwoordig steeds eerder eerst voor het geld, daarna pas voor kwaliteit. Het probleem wat neergezet wordt is naar mijn idee gewoon een maatschappelijk probleem, wat gezien het succes van klonen erg grote proporties aanneemt.
Maar als we naar de andere kant kijken..
Instromers in de hobby hebben vaak geen idee of ze het leuk vinden. Of een beginner wil overstappen maar vind de sprong van 500 tot 800 eur in totaal gewoon een beetje groot (kan ik inkomen

)
Deze mensen kunnen dankzij de klonen voor een (te) laag bedrag vliegen, en de eerste stappen in de heliwereld zetten.
Deze mensen weten doorgaans ook wel dat het geen align kwaliteit zal zijn (wat zich uit na vlieguren en crashes), maar willen gewoon leren vliegen.
Als ze zeker zijn van hun zaak, zullen ze alsnog merkspullen gaan kopen..
Vroeger was dit toch niet anders denk ik?
Toen waren er minder vliegers, die af en toe eens een heli aanschaften..
Nu zijn er horden mensen die willen vliegen (250 en 450 hype), waarbij align eigenlijk puur de beginnend vlieger met budget misloopt..
De iets gevorderde piloot komt toch vanzelf...
Maar lang verhaal over iets waar we geen #### aan kunnen doen.
@GFTbaksken:
Je hebt gewoon een mooie heli.
Wat voor electronica doe je erin?
Let wel op met de gyro, dat je daar een goed exemplaar van gebruikt. Niets is zo vervelend als een zwabberende staart door een technisch probleem (kan dagen testen schelen)