Aanstaande vaders met rc virus

Heren

Ik ben al een aantal jaar geen aanstaande vader meer , maar ik moet zeggen dat de hobby steeds beter te combineren is .
Mijn zoon is ondertussen 7 , hij rijdt met een slash VXL en ik heb een rustler VXL en een summit .
Zelf loop ik 5 ploegendienst en ben overdag dus regelmatig thuis , dat zijn voor mij de momenten om aan de auto's te sleutelen als er tijdens een rit het een ander gesneuveld is , waarna we als m'n zoon uit school komt lekker samen kunnen gaan rijden/ bashen.

@ Nitromethane gefeliciteerd , geniet van elke minuut , voor je het weet willen ze een scooter.;)

MVG Peter

Laatst bewerkt:
1 jaar is onze dochter alweer en dol gelukkig met haar fiets voor haar verjaardag ;)

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi! :thumbsup:

Nu een fiets en over een paar jaar...

full

Vliegen! (met m`n dochter Iris) :mrgreen: ;)

Groeten, Ramses

Laatst bewerkt door een moderator:
En wie zegt dat mannen een zoon willen hebben om hun hobby mee te delen of zelfs over te dragen?

gelukkig zie je steeds meer dames :P LOL

en kinderen (maakt niet uit of het een jongen of meisje is) hebben in deze tijd toch al sneller wat met techniek/gadgets :P

mijn kleine muppet (bijna 1,5 nu) vind het niet interessant (iig, NOG niet). RC autotjes, DAT vind hij wel leuk :P (en die hebik gelukkig ook)

och, je moet ergens beginnen he ;)

Airbus en ik krijgen het RC virus er wel in ;) (airbus is goede prive vriend, en mika ziet hem en zijn meissie vaak en logeert er soms zelfs, heb nog wel een mooie foto van airbus + onze mika en rc wagentje, binnenkort effe uploaden)

Back