Shit happens
Vanmiddag een robbetje gestoeid met mijn kleinzoon, de gevolgen waren niet echt leuk.
Was bezig met de bouw en mijn kleinzoon zat me al een poosje uit te dagen
.
Bedacht me op een gegeven moment even niet en raakte lekker aan het stoeien.
Helaas stond er nog een potje blanke glas lak open waar ik mee aan het experimenteren was.
De body van de mini was het beschermfolie al vanaf gehaald om deze verder af te werken.
De shit, stote het potje om, midden over de minibody heen.
:schrik::evilbat:
nweer: :bad-words:en al wat niet voor herhaling vatbaar is.
Opzich nog niet zo'n ramp, maar de body had al een tijdje voor het raam in de zon geleggen en was nog niet vetvrij gemaakt.
Denk dat je het al voor je ziet, meteen spinnenwebvorming op de grote vlakken en blaasvorming lang de randen.:bad-words:
Niet meer te redden, dus de stoeiparty maar even afgemaakt, anders dacht het joch dat het zijn schuld zou zijn. Dat moest ik er ook niet nog bij hebben.
Maar dus terug bij af en kijken wat er eventueel nog te redden is.
Heb al wel besloten het project niet te stoppen.
Hoe verder, weet ik op dit moment nog niet, maar jullie lezen de afloop nog wel.
Ruud
Vanmiddag een robbetje gestoeid met mijn kleinzoon, de gevolgen waren niet echt leuk.
Was bezig met de bouw en mijn kleinzoon zat me al een poosje uit te dagen

Bedacht me op een gegeven moment even niet en raakte lekker aan het stoeien.
Helaas stond er nog een potje blanke glas lak open waar ik mee aan het experimenteren was.
De body van de mini was het beschermfolie al vanaf gehaald om deze verder af te werken.
De shit, stote het potje om, midden over de minibody heen.
:schrik::evilbat:

Opzich nog niet zo'n ramp, maar de body had al een tijdje voor het raam in de zon geleggen en was nog niet vetvrij gemaakt.
Denk dat je het al voor je ziet, meteen spinnenwebvorming op de grote vlakken en blaasvorming lang de randen.:bad-words:
Niet meer te redden, dus de stoeiparty maar even afgemaakt, anders dacht het joch dat het zijn schuld zou zijn. Dat moest ik er ook niet nog bij hebben.
Maar dus terug bij af en kijken wat er eventueel nog te redden is.
Heb al wel besloten het project niet te stoppen.
Hoe verder, weet ik op dit moment nog niet, maar jullie lezen de afloop nog wel.