Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dat er maar zo'n 25 actieve F3x wedstrijdvliegers in Nederland zijn
Tot slot nog een fraai filmpje hoe het er bij ons toegaat tijdens de vrije
kuur.
RCMovie.de - DM Segelkunstflug Bernhard Haslinger - Videoplattform für den RC-Modellbau
Mvg.
Eerlijk; ik geef Peter met zijn betoog overschot van gelijk.Ik weet dat ik hiermee mijn nek uitsteek, maar misschien toch eens een critische noot bij al dit gejuich;
Is dit dan wat de modelvliegerij moet voorstellen: goeddeels zelfgekochte namaakvliegtuigen met pilootjes er in, liefst duur en zoveel mogelijk van hetzelfde.
aurectar;1828469 ( in de wetenschap dat deze RTF tuigen gemaakt worden door middel van onderbetaalde kinderarbeid in lage loonlanden) [/QUOTE zei:het zijn juist de instapmodellen en gemiddelde zwevers die zo gemaakt worden
juist de grotere zwevers waar het hier omgaat worden op bestelling in europa gemaakt
zeker 80% van de deelnemers aan de acro wedstrijden vliegt met een model van de
firma Bruckmann uit Oosternrijk
@aurectar, die zwever op de foto is dat niet een robbe Verso? mooie arf kit was dat destijds met plura romp (werd ook gebruikt voor de Argo) en Siros (abachi-ingedekte schuimvleugels).
@aurectar, die zwever op de foto is dat niet een robbe Verso? mooie arf kit was dat destijds met plura romp (werd ook gebruikt voor de Argo) en Siros (abachi-ingedekte schuimvleugels).
![]()
Ik had hem in de originele zwart gele uitvoering. Hier heb ik vee lol mee gehad op de Wasserkuppe en het was tevens de eerste zwever waar wij voorzichtig de eerste sleeppogingen deden. was overigens direct de laatste keer omdat een vriendelijke helper de ontvanger accu een splitsecond voor de start perongeluk uit schakelde....
En terug naar het topic:
De bouwskills van veel acro piloten zijn ongelofelijk. Zo strak en netjes..aansturing van de roeren, zo strak. Echt ga alsjeblieft eens kijken bij wedstrijden.
Die romp werd destijds inderdaad voor verscheidene versies gebruikt.