Een vraagje aan de experts ...
Ik ben op zoek naar een startinstelling voor een trex600 esp met vstabi in een century AS350 mbt de cyclic gain.
Wellicht heeft iemand zo'n combinatie of soortgelijk. Ik ben helaas niet in het bezit van een laptop om mee te nemen naar het veld dus de ideale settings gaan wat moeizaam
De een esp 600
1750/1800/1850 rpm
2blads kop met asymmetrische spinblades
Vstabi 5.2 pro
Deze week 2mm frameplaten geplaatst, de 1,6 platen waren wel erg slap.
De staart gaat prima maar ik blijf een schommel op de romp houden.. Vooral na een windvlaagje schommelt hij na. Mogelijk is het minder met het nieuwe frame maar dat kan ik zaterdag pas proberen (als de weergoden willen meewerken)
Op dit moment staat de gain op tdr, ik meen 70.
Graag advies van een ervaringsdeskundige
HD
Ik ben op zoek naar een startinstelling voor een trex600 esp met vstabi in een century AS350 mbt de cyclic gain.
Wellicht heeft iemand zo'n combinatie of soortgelijk. Ik ben helaas niet in het bezit van een laptop om mee te nemen naar het veld dus de ideale settings gaan wat moeizaam

De een esp 600
1750/1800/1850 rpm
2blads kop met asymmetrische spinblades
Vstabi 5.2 pro
Deze week 2mm frameplaten geplaatst, de 1,6 platen waren wel erg slap.
De staart gaat prima maar ik blijf een schommel op de romp houden.. Vooral na een windvlaagje schommelt hij na. Mogelijk is het minder met het nieuwe frame maar dat kan ik zaterdag pas proberen (als de weergoden willen meewerken)
Op dit moment staat de gain op tdr, ik meen 70.
Graag advies van een ervaringsdeskundige
HD
Laatst bewerkt door een moderator: