advies graag voor een EXTRA of YAK 2,32m

oke vandaag ook alles besteld.
een raven bij mattfly, dle55+canister en een yak 54 bij gonav voor een clublid.
de raven zou volgende week al binnen moeten zijn (laatste stuk met zwarte raaf ipv de blauwe:() en de yak is pas vanaf de 7den dat ze versturen...
afwachten dus

neen nog niets
in duitsland is het pakket de internationaal pakkingcentrum al gepasseerd maar hier in dat soepje belgie vinden ze dat pakket natuurlijk nniet!!
maar afwachten zeker
oja zeg maar michel
ps derosa was mijn racefiets

@derosa:

Weet je al wat meer inmiddels? Gasat ie vandaag komen?

Ah, en waar heb je die yak54 gekocht als ik vragen mag Michiel? Ik zelf hou jou momenteel even aan als leidraad... voor ik ook iets ga bestellen uit Duitsland. Ik weet hier in NL als enige winkel Verspaget in Eindhoven, die leuk en mooi groot spul op voorraad heeft nl.

heb die YAK van iemand gekocht. heeft er een paar keer met gevlogen en had regelmatig flutter op de ailerons.maarja er was zoeen 8mm spatie tussen.ik heb deze afgenomen en opnieuw met nieuwe robart scharnieren gemonteerd.er zijn nog een paar foutjes die ik herstel.maar voor de rest is het een vrij nieuw vliegtuig.

en natuurlijk ga jij foto's posten:p
mijn raven zou normaal morgen ten vroegste of donderdag moeten toekomen, ik ben benieuwd. de yak word dan morgen normaal ook op de post gedaan...

Pff...reken daar maar niet op. mijn pakket ligt in zeeland en zal nog tenminste 3 dagen erover doen om belgie te bereiken. snap dat niet 12 dagen om 600 km te doen.

en natuurlijk ga jij foto's posten:p
mijn raven zou normaal morgen ten vroegste of donderdag moeten toekomen, ik ben benieuwd. de yak word dan morgen normaal ook op de post gedaan...

de raven is vandaag geleverd geweest!!
al zie ik hem pas morgen! ik ben in gent nu tot dan, maar mijn broer belde dat er een pakketje geleverd was... van zeker 2meter...:p dus dat is de raven!

oei dat is minder leuk. morgen ga ik mijn dozen inspecteren.
normaal moet vandaag of morgen de gonav yak 54(rcimport) ook verstuurd worden. ik ben benieuwd hoe dit afloopt,... volgende week ben ik een weekje naar barcelona met mn vriendin, maar er is altijd iemand thuis...

Ai.. Nou ik ben zelf voor "safe" gegaan. Ga vrijdag een GP Yak54 ophalen en volgende week een Extra 300S van Patty Wagstaff ;)

Nu nog een mooie motor voor dit alles en dan heb ik weer voldoende gekocht dit jaar...

apart draadje begonnen.

broer had dus de woensdag gebeld dat ie hier was, maar blijkbaar stond ie al van dinsdag bij de buren!!! dus maandag verstuurd smorgens en dinsdag hier vanuit italie, slik!

haha nicee
vandaag ook de yak verstuurd heb ik gemaild gekregen. druk scharnieren lijmen juj:p:p
tongeren ik zal hem dan wel nog zien vliegen:)

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back