advies graag voor een EXTRA of YAK 2,32m

zit er geen scharnier te veel in?? bij mij namelijk eentje te kort, jammer , zaterdag es vragen op de club of iemand nog eentje heeft

oei, bij mij staken ze allemaal in de roeren. ben nu de metalen hoorntjes aan het namaken in koolstof. als ook het landingsgestel.
Een zéér komplete bouwdoos, bv koolstof vleugel-en stabilobuis,rubberen wielen en geen mousse zoals vele.zéér degelijke wheelpants!! perfect overspannen met oracover en niet 1 kreukel of plooi. 2 minpunten voorlopig; een niet zo mooie stikkervel en geen orinele robart stifscharnieren. voor de rest prima hoor.

idd dat is ook mijn indruk. vind het ook super dat de servo's in het stabilo zitten. waarom koolstof vervangen??
landingsgestel lat ik er nu voorlopig op ben benieuwd naar het eindgewicht...
maar ik heb nog 2 carbon stuks liggen en die ziijn 160 gram lichter... maar moeilijker te bevestigen denk ik, of ik moet ze in 2 zagen.
vandaag niet veel meer bouwen eraan. volgende week weekske weg en er moet nog veel gebeuren

Goed, op het allerlaatste moment heb ik doen besluiten toch voor een kist van dezelfde makelij te gaan.. Een Sukhoi Su 26M.. Meer info volgt, als ik hem hier thuis heb liggen.. Hopelijk vanavond al, met een beetje mazzel :)

En ja hoor.. Hier istie dan.. ;)

P7100094.JPG

P7100095.JPG

En gewoon in NL gekocht :)

Spijker:
Lang geleden, maar toch..

Waar heb je deze in Nederland gekocht? Dit vindt ik ook wel interessant.. (Ik heb geen zin om lang te moeten wachten) :rolleyes:

Goed, op het allerlaatste moment heb ik doen besluiten toch voor een kist van dezelfde makelij te gaan.. Een Sukhoi Su 26M.. Meer info volgt, als ik hem hier thuis heb liggen.. Hopelijk vanavond al, met een beetje mazzel :)

Mijn besluit hiervoor was de Yak54 van Greatplanes. Uiteindelijk werd het dus de Sukhoi Su 26M van Axarmodel. Echter ga ik dit weekend dan eindelijk toch een Yak54 van GP ophalen.. jippie!

ja de raven vliegt wel goed omdat alles neutraal op de nullijn staat, ook lees je overal dat die de lichtste in het gamma is. had ik het geweten ik had al een maand met een 2m20 kunnen vliegen, nu mag ik terug van begin beginnen... en een ander toestel van daar.. hmm de yak 55m zal ook wel verkocht zijn
dikke pech dus niemand een leuke 50cc kist te koop?:p
hoi chris ik heb nog een pitts python voor je staan met een beetje werk :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
met carbon landings gestel zelfs.
mvg eric
ps ik heb gisteren een katana van 1,80m met een os 1.60fx opgehaald vliegklaar .
straks ontvanger erin morgen vliegen hoop ik .
ik stuur je een foto via de mail .

Back