Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
cooper_361 zei:volgens mij ben je beter met brandstof niets dan miserie met die electros die kl*tebatterijen kosten 70 euro per stuk En benzine is lekker goedkoop zeker.Ga n jaar varen op benzine en n jaar op een goeie set accus. Kijk dan maar eens wie er goedkoper is en na een jaar zijn ze kapot ..en benzine motors gaan eeuwig door.. Die dingen lopen ook vast, en zijn VEEL duurder dan een electro motortje. (als je een snellader gebruikt anders mag je 7 uur w8ten en heb je maar 10 min gevaren) Zeven uur wachten? Komt dat uit je linker of je rechter... duim? en na 20 uren varen mag je al een andere snelheidsregelaar steken want de mechanische is kapotgebrand Houd je aan de specs en er zal helemaal niks doorbranden. Gebeurt dat wel, dan ben je aan het prutsen. dan steek je een electronische regelaar weer 80 euro en bij het minste druppeltje water dat erin vliegt begint ie te flippen Marine speedos kun je verzuipen tot je n ons weegt, hij gaat t er alleen maar BETER van doen omdattie gekoeld wordt en heb je veel sjanse dat hij niet de kant op vaart en dat je romp naar de haaien is Er moet VEEL gebeuren wil de stuurservo uitvallen.. Nog veel leuker is n lege ontvanger batterij in je benzine boot.. ik heb er al bijna 400 euro kosten aan gehad en hij heeft 600 euro gekost ik heb een potofino van graupner goede romp en motor enz maar die batterijen zijn echt kl%$# (censuur).heb al 2 batterijen gekocht die nu kapot zijn,snelheidslader en nieuwe as die mag je dan gaan aanpassen omdat het dezelfde niet is en je de originele niet meer vind Dat is de sport van het modelbouw lijkt me.. als je dat niet wil, koop lekker nikko. :lol: dan nog een snellader die bijna niks hoeft te kosten omdat je anders 7 uur moet w8ten met een snellader een halfuurtje maar dan zijn ze na een jaar zijn ze kapot ik ken niets van brandstof Dat moge duidelijk zijn.. maar met een electro ben je ook niet veel beter af op vlak van prijs Prijs? Nee. Gemak? JA!