ADVIES SVP: zoom 450 terug sturen?

Sorry ik had niet alle pagina's gelezen....dom van me...dan had ik het niet gebracht. Sorry daar voor.....Misschien ff op de eerste pagina bij het filmpje aangeven dat dit al is besproken .... verder coole maneuvres man....wil ik ooooooook

De opvolger van de arme ZOOM 450

Gisteren de kit ontvangen en in elkaar gezet. Vandaag alle electronica erin gezet en de normal flightmode ingesteld, dus het het vliegt al. Mijn B206 protech servo paste niet direct op de elevator positie, ik moest het een beetje bijvijlen maar zit nu prima vast. Grappig overigens hoe de AR7000 net goed aan de linkerzijkant past, met de uitgang naar de tweede ontvanger naar beneden toe. Miezerig motortje vergeleken met de zoom 450 trouwens.

Mini Titan E325:
MT_E325.jpg

MT_E325_NO_CANOPY.jpg

Ik moest zoveel snijden aan de canopy dat ik het na 3 stickers goed zat was hahaha.

Ik moet zeggen dat de constructie van de E325 me erg bevalt (ook heldere handleiding), stevig frame, grote stevige bladhouders, nergens speling gewoon goed doordacht. De batterijhouder is ook erg handig met houder en de hoge positie van de lipo zorgt voor een hele goede balans (snel rollen en ook in de lengte goed in balans). De motor en staart zijn ook heel eenvoudig los te maken (vooral de makkelijk af te stellen motor plaat die de motor iets koelt, ook eenvoudig tandwiel verwisselen). Veel staartauthoriteit (of hoe dat heet) en bla bla bla...

Minpuntjes:
Erg veel snijwerk aan de canopy, en een beetje irritant dat je moet snijden en plakken aan de bladen. Misshcien ben ik gewoon een beetje verwend na mij zoom arf model. De bladen lijken me overigens niet echt fantastisch, maar voor 16 euro prima. Ik heb al Radix 325 bladen (37.50) ervoor (passen er prachtig bij) maar de bladhouders zijn veel te groot voor ze, ik denk dat er maar een paar lichte ringetjes tussen moeten.

Hoe dan ook, ik post meer wanneer meer bekend is.

Een Zoom 450 vergelijken met een Mini Titan 325...

Ben ik nou nog zo ontzettend newbie of is mn idee inderdaad correct dat dit een mango en lychee vergelijking is?

Back