AeroCat Fast Pusher

Zou dit beestje kunnen vliegen met een Typhoon 6-3D motor 1500kv op 3 cellen lipo?

'Tuurlijk...Op 3s met 8x4, en als je wat sneller wilt kan je 7x5 proberen...

Een A0 pdfje zou inderdaad fijn zijn ;)

@Pjotrrr,

Ga jij hem ook maken? if so.. zie jij dan kans om een soort van bouwverslag te maken? dan weet ik zowieso dat als ik begin het goed doe. :)

@Prop-er,

Nogmaals bedankt voor de tekening ;)
alleen even een vraagje. Als ik de foto bekijk en de tekening ernaast leg zit er
afwijking in de locaties van de gaten. Is hier bewust voor gekozen? Die van de winglets
lopen verder door op de hoofdplaat en op de winglets zelf zit de locatie voor het hoogteroer iets te ver naar buiten.. geen commentaar verder hoor alleen een vraag. Als er niet bewust voor gekozen is dan hou ik rekening met uitsnijden dat ik dat op maat doe. :)

Grtz,
Noah

Als je iets overtrekt heb je altijd afwijkingen door perspectief.
Heb gewoon na het overtrekken de boel weer passend gemaakt.
Zou moeten kloppen. Geen garanties, natuurlijk. Dit was een 10 minuten werkje.

13inch ? Dat is iets meer dan 30 cm.. tjah.. wellicht met een feigao of cdrom motortje.. is wel erg mini hoor.

Nope, met een feigao kan je het rustig vergeten...heb ik al geprobeerd.
Het vliegt maar daar houd het ook helemaal mee op, geen power over.

Ik ga 'm bouwen met ducted fan: GW-EDF55-NM
Version II EDF55 6-Blade 2.2x 4.5

Welk leuk 3-fasertje zou hier in passen?

Toen ik die link had gevonden had ik hem direct gemailed tot op heden niets ontvangen. En dat toestel incl. verzendkosten naar Nederland voor € 30,00 lijkt me hoogstwaarschijnlijk. Mocht je het model toch in 2006 nog binnenkrijgen ben ik erg benieuwd :) Zou hem alleen wel direct strippen want de covering is niet zo best gedaan.
Wellicht door 12 jarige Thaïse jochies. :(
Dat is ook een beetje wat mij er van weerhoudt om er een daar te bestellen.

Update :

mail gekregen vanuit Thailand :

Dear Patrick,

Thank you for contacting BinGunl. We apologize for the delay in responding to your service request.

The costs of shipping/handling is 65$us by (~7-10 days) the Netherlands

wel beetje heftig dus.. maar ...... mijn ouders gaan daarnaar toe op kort termijn en ze willen hem wel meenemen ;)

Back