Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik wil niet steeds mijn batterijen opladen voor het simmen.
Ik heb deze inmiddels thuis liggen en moet zeggen dat hij prima werkt!En als je Aerofly met dummyzender aanschaft en die niet gebruikt om mee te vliegen (zoals ik op mijn club ook doe), of met 2 man wilt vliegen en dus een 2e kabel nodig hebt. (zo legaal genoeg?)
Kan deze ook, DealExtreme: $7.50 USB Simulator Cable for Futaba JR FS R/C Remotes (prijs inc verzenden)
Dan word je zender herkent als joystick, daar kan je in AFPD wat mee.
dit topic is nog niet zo vol, dus hier maar even snel mijn vraagje.
Ik heb aerofly pro deluxe geinstalleerd onder vista. Als programma werkt hij gewoon prima.
Alleen... ik heb een usb>COM converter, waaraan mijn COM-kabel zit die ik op mijn MX-12 aansluit. In Aerofly kan ik alleen een joystick of USB ding aanklikken en op beide krijgt hij geen enkel signaal binnen. Is dit met PPJoy op te lossen? Ik dacht dat dat voor andere problemen was...
Dit heb ik dus ookdit topic is nog niet zo vol, dus hier maar even snel mijn vraagje.
Ik heb aerofly pro deluxe geinstalleerd onder vista. Als programma werkt hij gewoon prima.
Alleen... ik heb een usb>COM converter, waaraan mijn COM-kabel zit die ik op mijn MX-12 aansluit. In Aerofly kan ik alleen een joystick of USB ding aanklikken en op beide krijgt hij geen enkel signaal binnen. Is dit met PPJoy op te lossen? Ik dacht dat dat voor andere problemen was...
hallo peter,ik weet niet of het de antonov 2 is maar hier een link Antonov AN-225 - Webdisk - RC-Sim Community, alles über RC-Simulatoren
gr peter
ach, vast welneen ik stuur dat wel via mail eerst zien dat n.veldhuis er in slaagt