aerofly pro de luxe

En als je Aerofly met dummyzender aanschaft en die niet gebruikt om mee te vliegen (zoals ik op mijn club ook doe), of met 2 man wilt vliegen en dus een 2e kabel nodig hebt. (zo legaal genoeg?)
Kan deze ook, DealExtreme: $7.50 USB Simulator Cable for Futaba JR FS R/C Remotes (prijs inc verzenden:eek:)
Dan word je zender herkent als joystick, daar kan je in AFPD wat mee.
Ik heb deze inmiddels thuis liggen en moet zeggen dat hij prima werkt!
Een tip dus voor anderen!

waar kan je meer helicopter modellen down loaden voor aerofligh de luxe platinum edt

Multiplex Mentor Model

Weet iemand waar ik het Multiplex Mentor model voor Aerofly kan downloaden? Alvast bedankt! :cool:

Ik zelf vlieg ook met een MX-12. Zelf heb ik bij een modelbouw winkel een USB kable gekocht voor ongeveer 35 EUR. Dit werkt perfect. Denk dat dat de beste oplossing is, dan hoef je ook niet te kl**ien met PPJoy. Ik zou er zeker eens over nadenken. ;)

dit topic is nog niet zo vol, dus hier maar even snel mijn vraagje.

Ik heb aerofly pro deluxe geinstalleerd onder vista. Als programma werkt hij gewoon prima.

Alleen... ik heb een usb>COM converter, waaraan mijn COM-kabel zit die ik op mijn MX-12 aansluit. In Aerofly kan ik alleen een joystick of USB ding aanklikken en op beide krijgt hij geen enkel signaal binnen. Is dit met PPJoy op te lossen? Ik dacht dat dat voor andere problemen was...

Vroeger speelde ik AFPD altijd probleemloos. Toen is de computer in de woonkamer waar AFPD altijd op stond een keer gecrashed en daarna alles weer opnieuw erop gezet. Een tijd later kreeg ik een XP op m'n kamer. Mooi! Laat ik AFPD erop zetten. Alles is geïnstalleerd,MAAR. Als ik AFPD opstart krijg ik de volgende melding:

Warning: No OpenGL graphics card driver found!

Wat kan ik hieraan doen zodat ik normaal kan simmen?

dit topic is nog niet zo vol, dus hier maar even snel mijn vraagje.

Ik heb aerofly pro deluxe geinstalleerd onder vista. Als programma werkt hij gewoon prima.

Alleen... ik heb een usb>COM converter, waaraan mijn COM-kabel zit die ik op mijn MX-12 aansluit. In Aerofly kan ik alleen een joystick of USB ding aanklikken en op beide krijgt hij geen enkel signaal binnen. Is dit met PPJoy op te lossen? Ik dacht dat dat voor andere problemen was...
Dit heb ik dus ook:confused:
Ik krijg het niet opgelost, ik ben bij iemand van de club geweest en daar werkt mijn dx6i wel op aerofly, hier op mijn computer krijgt hij wel een signaal als ik ga kijken bij configuratiescherm maar op aerofly doet hij niets :confused:

hallo,

heeft iemand misschien de antonov 2 (an 2) op zijn computer zitten?
zo ja wil je dit bestand dan sturen.

Groeten, Niek

Back