Aeronaut Queen

Geur van dat spul doet me denken aan schoensmeer. Heb het eind 70-er jaren gebruikt op mijn zeilboot. Zat er 17 jaar later nog steeds op. Wel regelmatig geschuurd en een nieuwe laag opgebracht, maar nooit kaal hoeven te maken. Met warm vochtig weer aanbrengen is een ramp. Het "droogt" aan de hand van de luchtvochtigheid. Verder prima spul. Zit al 40 jaar als basis op het houtwerk van mijn "Bugsier 3". Is een goede keuze geweest! Nog één advies. Giet het beetje dat je wilt gebruiken uit de bus en sluit die gelijk weer. Als er iets overblijft, niet terug gieten in de bus. Anders is na een poosje de inhoud van je bus hard geworden en daar is het te duur voor. Gr. Klaas.
 
buitenkant romp nogmaals in de G4 gezet
20161121_105449.jpg
 
Hele tijd niks kunnen doen, gezondheid en weer speelde tegen.
Heb de binnenkant van de romp bekleed met glasvezel en morgen gaat er polyester over...
20170202_143921.jpg
 
20170629_164406.jpg
 

Bijlagen

  • 20170701_123524.jpg
    20170701_123524.jpg
    189,9 KB · Weergaven: 185
  • 20170701_123524.jpg
    20170701_123524.jpg
    189,9 KB · Weergaven: 182
Laatst bewerkt:
eerste proefvaart gedaan in een badje. Lekte waar de schroefbuis de romp binnenkomt. Aan de buitenkant goed ingesmeerd met epoxy en nu is ie helemaal dicht, geen natte voeten meer dus.
Ben aan het denken om het zoeklicht draaibaar te maken met een servo. Alleen, hoe vertraag je de servo? Met tandwielen ofzo?
 
Back
Top