Aeronaut Queen

20170709_191622.jpg

uit hout een hoorn gesneden maar ik weet nog niet of ik em houd

probleem met mijn hoornmodule van Conrad, als ik em rechtstreeks op de batterij aansluit doet die het goed maar zogauw ik de Master Switch van Pichler er tussen zet doet die helemaal niks. Ik heb de batterij al eens omgewisseld en een andere Master switch geprobeerd maar doet niks. Ik kan een draadje solderen maar dan houdt mijn electronica kennis op. Iemand een idee hoe ik dat ding aan de gang krijg met de MasterSwitch? Ik heb een dieselgenerator en verlichting die wel werken via zo n switch.
Ik heb net de hoorn losgekoppeld en dan klinkt de dieselgenerator een stuk luider

Laatst bewerkt:
Ik heb hoogstwaarschijnlijk de stekkers verkeerd om gesoldeerd, morgen nieuwe soldeertin halen en uitproberen

module doet het wel als ik de batterij rechtstreeks, dus zonder powerswitch aansluit. Blijkt dat ik in het verleden hetzelfde probleem had met mijn andere bootje. Heb toen de stekkers omgewisseld en toen deed die het wel. Ben benieuwd of ik dit keer weer geluk heb anders is 15 piek vergooid, ook niet onoverkomelijk

krijg het niet voor elkaar om de hoorn via de masterswitch aan en uit te zetten. Krijg er de sch**t van. Project Hoorn gaat voorlopig de ijskast in en ik ga maar weer eens eens wat airbrushen (http://bad65.nl/). Misschien dat ik vandewinter nog eens probeer.

En de hoorn doet het. Ik heb een pc-speaker aan de module gehangen en het werkt via de zender. Bleek dus dat je niet 2 modules aan 1 speaker kan hangen

Hetzelfde geldt voor de geluidsversterker die bij jou thuis staat, en in je auto zit. Uitgangen van elektronica kun je doorgaans niet in serie of in parallel zetten. Dus voedingen ook niet.

Back