Wit tough Formfutura filament.
Leuk dat het SW ontwerp van de rugleuning van familielid Mark een beetje lijkt op een vleugel......
Afgelopen weekend hadden wij al besproken hoe we het ontwerp van de stoel op sommige punten nog iets aan konden passen zodat de CR10S pro niet drie dagen achter elkaar hoefde te draaien.
De rugleuning is met de relatief grote 0.6 nozzle uitgeprint........350 gram! (2 perimeters 10% infill met een behoorlijk robuust ingetekend binnenwerk)
Voor de lichtgewicht rc onderdelen voldoet het Formfutura filament ook.(0.4 nozzle 1/10mm laaghoogte)
Heb de 0.2 Micro Swiss nozzle al klaar liggen voor dit filament,mijn vertrouwen is voor deze 3 rood/wit/blauwe rollen al groot genoeg.
De andere witte rugleuning print ik eind deze maand uit.
En kijk vandaag uit naar het antraciet Extrudr GreenTEC Pro filament die vandaag per post wordt aangeboden.
Ik heb geleerd om niet al teveel verwachtingen te hebben omtrent nieuwe filamenten en rc vliegtuigmodellen.
Mijn eis bij dit filament is dat het enigszins moet voldoen aan de 160 graden Celsius weerbaarheid.
Het zou mooi zijn als dit filament kan voldoen aan de EDF behuizing die de Typhoon motor voor de 120 mm Impeller van Tor moet omsluiten.
Beest:
Groet:Robin