Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ahaaaaa nee mijn neefjes zijn die leeftijd al ontgroeit maar des al niet te min en welk project gaat dat worden als ik zo on beleeft mag zijn.
Ene Sjoerd ik heb nog wel een foto nodig maar volgens mij ontbreekt dat onderdeel op de Krimpen de beugel om de ankerbal op te hangen . Nu heb ik wel de foto's waar de beugel in opgeborgen wordt en de voet waar ze instaat maar de rest .
Maar goed nu zit ik jouw draad te vervuilen over K- schepen dus maar weer gauw ntopic:
uhm projektje zei je? heb ik alweer iets gemist :S of je bedoeld het projektje van Tim Elfering en Bart Cornet, geen idee.. maar ruikt naar concurentie voor je
Nou maakt niet uit hoor dat je mn draadje vervuilt met SPAM over de K-serie hahaha :-D ik zal eens zoeken of ik iets kan vinden wat op een ankerbalhouder lijkt in de tekeningen.. kan niets garanderen, maar ga het proberen