Wilde even de reden laten zien waarom de bouw van fourstar 60 ietwat vertraging oploopt. Met het betere vliegweer voor de boeg wil ik zo snel mogelijk mijn Edge 540 van Graupner vliegklaar maken.
Heb 'm samen met een DA-50 overgenomen van een clubgenoot (plotterwelt) en wil er zsm de lucht mee in.
Er hoefde in principe niet veel meer aan te gebeuren:
-Motor bevestigen
-Tank e.d. inbouwen
-Servo's inbouwen
-Wielkappen monteren.
-Vliegen
Zo kreeg ik 'm:
Ter vergelijking mijn zoontje van drie erbij, voor mijn begrippen toch een flinke kist.
Vond ( en vind) het kleurenschema erg lelijk dus daar wilde ik toch echt iets aan doen. Met wat stickers en een spuitbusje aan de gang gegaan en zo stond ie er toen bij:
Een hele verbetering.......
Het is niet helemaal de kist die ik wil in combinatie met deze motor. Maar het geheel is meer bedoeld om ervaring op te doen met wat grotere kisten en motoren. Ik wil de deze setup tzt overzetten op een EF yak 54 2,2 of een vergelijkbare kist.
Vandaar de ietwat overdreven servo's voor deze kist: allemaal digitale Dymond 9500's en Hitec 225 op gas.
Heb 'm samen met een DA-50 overgenomen van een clubgenoot (plotterwelt) en wil er zsm de lucht mee in.
Er hoefde in principe niet veel meer aan te gebeuren:
-Motor bevestigen
-Tank e.d. inbouwen
-Servo's inbouwen
-Wielkappen monteren.
-Vliegen

Zo kreeg ik 'm:

Ter vergelijking mijn zoontje van drie erbij, voor mijn begrippen toch een flinke kist.
Vond ( en vind) het kleurenschema erg lelijk dus daar wilde ik toch echt iets aan doen. Met wat stickers en een spuitbusje aan de gang gegaan en zo stond ie er toen bij:


Een hele verbetering.......
Het is niet helemaal de kist die ik wil in combinatie met deze motor. Maar het geheel is meer bedoeld om ervaring op te doen met wat grotere kisten en motoren. Ik wil de deze setup tzt overzetten op een EF yak 54 2,2 of een vergelijkbare kist.
Vandaar de ietwat overdreven servo's voor deze kist: allemaal digitale Dymond 9500's en Hitec 225 op gas.