Afbouw verslag 2,10m Katana

Het lood wat ik destijds in mijn 2 meter Katana had, had er overigens mee te maken dat ik een ZG45 had, dat is nogal een zwaar motortje.....

Succes met de maiden, hou 'm heel!

Als je veel lood in de neus moet proppen dan terug naar de bouwtafel en de servo's uit de staart en voorin zetten, dt scheelt toch al snel 120 gram gewicht (bij 2 servo's) in de staart bij 2 servo's, dat is al snel 350 gram lood die voor weg kan...............................

De servo's die je in het begin aangaf wegen 60 gram per stuk. Bij 3 servo's in de staart scheelt dat al snel 3x60=180 gram in de staart en dat is met een factor 3 dus 540 gram minder gewicht in de neus.

helaas geen maiden vandaag:( de wind was mij iets te riskant, die kwam uit alle hoeken en van hard naar zacht dus wel hebben het maar bij op de grond starten gehouden.

motor loopt perfect helemaal niks aan afgesteld starten zo:D top motortje als je het mij vraagt.

hier een filmpje:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Verstandige beslissing Kevin. Je hebt nu wel de motor leren kennen en je weet hoe je die moet starten. Kort wel die brandstofslang nog ietsje in.

is goed Theo doe ik ik zal je binnenkort even bellen voor het maiden, zou je mij misschien even je nummer kunnen sturen via pm?

groetjes

Oui, ook Kevin kan verstandig zijn :p.

En die leiding idd inkorten. Volgende keer rustig de lucht in met dat ding :). Bied me vrijwillig aan, wat een klootbaan toch :p

haha Raoul, ik zei al tegen Theo dat doen we op een dinsdag avond als er niemand daar is, je bent dan ook welkom;) lekker op ons gemakje:D

Ook prima kerel. Houd er wel rekening mee dat t 's avonds nog niet zo lang licht is en en strengere geluidsnormen zijn. Daarom vlieg ik de herriemakers niet laat op de dag.

ja raoul daar heb je wel gelijk in. Als ik nu zo maar het weer kijk ziet het er in het weekend goed uit wind 2-3 en 10prozent kans op regen dus goed weer haha gaat er iemand vliegen?

Pfff, als de vrouw gelijk krijgt met winkelen wordt het zondag, als het aan mij ligt morgen, maar sms je wel ff. En dan altijd tussen 12.00-13.00 aanwezig ergens.

Neem die kist van jou maar mee, vliegen we hem in :). Wel even de gas stellen he! Want de idle staat veeeeels te hoog.

ja vandaag voor het eerst
opeens hield de motor ermee op KRAK! schade valt mee helaas staan de filpjes op een zij even kijken of ik dit kan draaien

Back