Afbouwverslag 3.16m Extra 330L "Patty Wagstaff".

Zo, ben net terug van een zeer geslaagde remaiden. Motor loopt erg mooi, ik merkte ook maar weinig van het verlies aan gewicht in de neus (door de lichtere motor) Het middengebied is heeeeeel mooi zuiver en snel, het vermogen ligt met vrij lange uitlaatbochten alsnog iets hoger dan een 3W157 met normale dempers. Starten gaat ook zeer easy:)

Nog wat foto's; (nog met inloopprop)

pattyzdzremaiden.jpg

pattyzdzremaiden_2_.jpg

pattyzdzremaiden_3_.jpg

pattyzdzremaiden_4_.jpg

pattyzdzremaiden_5_.jpg

pattyzdzremaiden_6_.jpg

Komend weekend mag ie meedoen in de F3A-X in Ter Apel:cool:

Njah, de Yak staat wel op 1 wat mij betreft, zowel qua uiterlijk als qua vliegeigenschappen, alleen is ie te zwaar voor de wedstrijden helaas...... (is max 20kg) Al is het uiteraard ook geen straf om het met deze Extra te doen:mrgreen:

Laatst bewerkt:
Afgelopen weekend dus de F3A-X wedstrijd in Ter Apel, die de Extra glansrijk heeft doorstaan, zowel de motor als de kist zelf. Uiteraard merkte ik wel dat ik er al lange tijd niet mee gevlogen had, dus komende periode (tot aan de wedstrijd in Dongen) flink trainen om de puntjes op de i te zetten. Er werden 5 rondes gevlogen, na 4 rondes stond ik nog op de eerste plek, maar door wat kleine slordigheden in mijn laatste vlucht moest ik op 7 punten na, de eerste plek afstaan. Maar dat is niet erg, ik ben hier al zeer tevreden mee:)

Extra in de auto, dakkoffer is ook een goede uitkomst gebleken voor ruimtegebrek;

terapelf3ax010.jpg

terapelf3ax010_10_.jpg

terapelf3ax010_22_.jpg

terapelf3ax010_23_.jpg

terapelf3ax010_27_.jpg

pattywielkappennn_3_.jpg

Aangezien de wielkappen al een paar keer gescheurd waren door gaten in ons veld, en al te vaak waren gerepareerd en dus niet zo mooi weer waren, heb ik eergisteren nieuwe wielkappen in kleur gespoten. De oude wielkappen blijf ik gebruiken met trainen.....

pattywielkappennn_2_.jpg

pattywielkappennn.jpg

Back