ivm met de zenderinstellingen;
lees de handleiding nog maar eens want je hebt enkele belangrijke dingen niet goed gesnapt. Het is doodnormaal dat je de mixer aildiff zelf moet aanschakelen. Ik denk trouwens niet dat je deze op een switch kan zetten. Indien wel het geval, sw on position als null definieeren.
Dan heb je het verkeerd begrepen wat ik schreef. Ik vond het raar dat als ik hem al op acro instel dat dan niet gelijk kanaal 5, 6 of 7 de tweede rolroer functie heeft, pas als je aildiff aanzet dan pas komt de tweede rolroer functie actief dat vind ik raar
Bij de knol had ik geen mixers nodig. Dit is door de hoge romp en plaatsing van de vleugel/stab een haast coupling-vrije kist. Ik had wel véél gewicht in de neus nodig, net als bijna alle andere piloten van deze extra. Ik raad dan ook aan om de rudderservo's genoeg naar voor te plaatsen. Accu's kan je altijd meer naar achter brengen om het zwaartepunt goed te krijgen.
dat er veel gewicht in de neus zou moeten was mij ook al opgevallen, ik heb alles wat zwaar is iig al ze ver mogelijk naar voren geplaatst en ik was ook al aan het kijken of ik de motor nog een stukje naar voren kan zetten en daar kan ik ook nog wel een 1,5 cm naar voren maar ik vrees dat ik toch wat gewicht zal bij moeten plaatsen, maar dat zal dan zijn in de vorm van wat zwaardere accu's of iets dergelijks ik wil er ook nog een smoke pomp in gaan zetten dus die zal ook ze vermogelijk naar voren gaan. iig wel bedankt voor de tip