Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, daarom staat ie daar ook, omdat ie nepgeld schijt...
Laat maar lekker staan dan. Jammer, maar het is iet anders.
Maar toch blijft het een leuk vliegtuig.
Is inderdaad wel héél erg leuk, maarja, ik heb nog steeds geen paardje schijtgeld...
Leuk Andre!
Nu nog even leren vliegen EN filmen tegelijk, dat zou het NOG leuker maken!
En, vandaag weer de lucht in of sla je maar even over?
Overigens, ook nog bezoek gehad van een oudere man met zijn nieuwe zwever, geen idee hoe ie heet, maar zei dat ie daar bij Sagro in het verleden ook veel gevlogen
Nee, nog geen nieuws, maar zodra ik nieuws heb ben je de eerste die het hoort.
Hee, die is inderdaad van mij, en wel van mijn spitfire.
SNIK SNIK SNIK.
Super veld he?
dacht het wel! het zag er uit alsof het in de oorlog was geweest
het veld is inderdaat erg goed,maar wel een beetje ver weg voor mij.
(moet er 25 kilometer voor rijden)
Sja, mij is het eigenlijk ook een beetje (te) ver.
ja maar erg vlak veld,kan de axelse vlakte niet aan tippen. maar Rene wanneer wilde je zelf weer eens gaan vliegen?
ik dacht dat je met de charter van dennis mocht vliegen? binnenkort kom ik nog wel eens naar de axelse vlakte.als je dan de charter kan charteren wil ik je er wel een lesje mee geven.(is wel op eigen risico natuurlijk)
Ik zal hem vanavond nog wel eens vragen hoe of wat.
haha, nee hoort eigenlijk niet meer in deze rubriek, maar ik kan er toch moeilijk een nieuw topic voor openen.ik vind de filmpjes gewoon lachen. morgen neem ik mijn heli ook mee,en dan maken een meer filmpjes.laad je camera maar alvast goed op want het gaat morgen ook flink roken op de vlakte
ps.waren je bestelde spulletjes vandaag nog binnen gekomen?
Nee, helaas geen spulletjes binnengekomen.
Dat zal dan voor maandag/dinsdag zijn.
Overigens heb ik wel iets meer werk aan de witte boot.
Ik ga denk ik heel de boel verbouwen voor wat betreft de plaats van de gas servo.