After summer meet, 4 september, Nistelrode

Heerlijke dag vandaag!
Jammer van het programma maar wel begrijpelijk. Ondanks het toptalent dat er was werden ook de "mindere goden" toegejuichd.
Dus Bas, er hebben er zeker een paar vol bewondering naar je 7HV staan kijken :D

Enne, niet volgend jaar weer? maar Volgend jaar WEER!!!

Groeten Iwan

wat een lekker dagje :) met een dikke kater in de auto gestapt. maar het was zeker de moeite waard wat een dik spul heb ik gezien zeg pffff.

rigidheli bedankt voor deze leuke ervaring:D

Ben dan wel geen helivlieger, maar wel lid van The Wings. We troffen het uteindelijk toch nog met het weer. Na wat regen uiteindelijk toch perfect vliegweer.
Er is veel geheli'ed.

Was lekker gezellig en druk.

Al met al een leuke meeting ook voor ons als The Wings. Dus als jullie willen doen we volgend jaar wel weer...

Frank...

Het was inderdaad een geweldige dag.
Heb veel plezier gehad samen met mijn zoon.
Heerlijk vlieg weer!
Weer veel van jullie ontmoet die ik alleen bij naam kon :), En erg veel mooie vluchten gezien.
En Bas je vliegt echt mooi strak man!!, waar je ook vliegt ;)
Hartelijk dank aan The Wings en de Dutch Compass maniacs voor de gastvrijheid, gezelligheid en goede organisatie.

Groetjes,
Eric

Laatst bewerkt:
het was een heerlijk dagje vliegen ik heb genoten!!!!!
veel jongens gesproken:D rogier en de rest bedankt voor deze geslaagde meeting:D
op naar de volgende I`l be there

ja was een erg leuke dag, wedstrijdjes gingen niet door ivm vertraging door de buien eerder in de morgen.
Verder bleef het gelukkig droog. Ik heb veel 3D talent gezien, tjonge jonge.
Ik had als sportvlieger wel een beetje het gevoel dat ik werd "weggekeken" tijdens het vliegen, daarom ging ik ook maar helemaal links staan ...
Mja, daarom ben ik er niet aan begonnen een vlucht op de 'main stage' te maken lol; ben ook niet gewend aan zoveel publiek ;) Aan de rechterkant een wel paar vluchten gemaakt en het was erg gezellig. Leuk om heli-piloten van de forums op zo'n manier te ontmoeten en mooi vliegwerk te zien.

Hier wat beelden van deze toffe meet met goed weer:

HZ8V6872.jpg

HZ8V6689.jpg

HZ8V6690.jpg

HZ8V6691.jpg

HZ8V6693.jpg

HZ8V6695.jpg

HZ8V6696.jpg

HZ8V6704.jpg

HZ8V6722.jpg

HZ8V6725.jpg

HZ8V6731.jpg

HZ8V6732.jpg

HZ8V6744.jpg

HZ8V6747.jpg

HZ8V6748.jpg

HZ8V6759.jpg

HZ8V6785.jpg

HZ8V6804.jpg

HZ8V6849.jpg

HZ8V6866.jpg

HZ8V6879.jpg

HZ8V6884.jpg

HZ8V6904.jpg

HZ8V6961.jpg

HZ8V6978.jpg

HZ8V6979.jpg

HZ8V6980.jpg

HZ8V6983.jpg

HZ8V6985.jpg

HZ8V6995.jpg

HZ8V7046.jpg

HZ8V7127.jpg

HZ8V7153.jpg

HZ8V7161.jpg

HZ8V7164.jpg

Ik vond het ook een prima dag. Leuk om velen eens life te zien.

Met de regen in de ochtend ging er toch nogal wat tijd verloren. Daarom hebben we in klein comité besloten de fun-elementen te schrappen. Er zou gewoon te weinig tijd overblijven om lekker te vliegen. Vandaar dus.

Als sportvlieger voelde ik me gewoon thuis hoor. Gewoon naar een rustige hoek en mijn (afstel)dingen gedaan. Ben weer een heel eind opgeschoten met alle prima opmerkingen / verbeteradviezen. De toppiloten zijn ook ergens begonnen, en zijn zeker bereid om van advies te dienen.

Verder iedereen bedankt. Volgende keer zal de hamburgervoorraad groter zijn denk ik zo.
Het was voor de club ook de 1e keer, en het blijft moeilijk inschatten.

Mooie Foto's wederom Gerrit!
Weer een nieuwe bureaublad achtergrond op mijn werk ;)
Bedankt :)

Groetjes Eric.

Fijne dag, ondanks de valse start met het weer. Mijn zoontje die normaal niet lang te boeien is bleef ernaar kijken. (had hem ook net een mooi T-shirt gekocht).

Veel van geleerd, ik zie dat ik nog veel te leren heb. Respect voor de piloten die daar hun stunts deden en uiteraard de jongeren die er ook tussen stonden, die doe ik nog niet na.

Tot de volgende keer.

Het was meer dan de moeite waard om naar Nistelrode af te reizen! Geweldige dag, gave meet, goed georganiseerd en top sfeertje! Ondanks al het pro geweld ( kickass!) inderdaad rustig in een hoekje van het veld mijn 550 beastX succesvol kunnen maidenen, met dank aan Remon voor de finishing touch wat betreft afstellen.

Erg genoten, ervaring opgedaan en veel gebabbeld en met een perfect vliegende heli weer huiswaarts gegaan.

@ Z900: Schitterende foto's!:thumbsup:

Groet Merlijn

:banana::banana::banana:

Mooi dat je tevreden bent.

Ik vond het ook een gave meet en mag van mij zeker opnieuw gedaan worden. Ik ben er dan weer bij, zeker weten.

remon

Poncho1 je hoeft je echt niet te schamen hoor bij The Wings vliegen ook velen die niet zo met een vliegtuig en of heli overweg kunnen maar je moet het toch ergens kunnen leren en dan is een meeting echt de plaats om ervaringen uit te wisselen.
tot volgend jaar hopelijk, het was voor ons de eerste helimeeting dus zijn we volgende keer wat beter voorbereid op de dingen die komen.

groeten Johan

@Poncho1:
Je kunt gewoon lekker sportvliegen hoor. Ben zelf ook van de categorie "oud blond". Het gaat toch lekker; meer licht 3D / F3C. En dat is zeker ook een uitdaging.
Gewoon komen met heli en de lucht in dat ding.

Over de hamburgervoorraad is onderhand net zoveel gesproken als over de heli's. Dat komt goed.

Back