Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
maar..... met een Y kabel kan je nooit de rolroeren correct instellen , daarmee bedoel ik meer omhoog, dan omlaag .
Differential noemen ze dat.
Als je een goede zender hebt dan kun je de 2 servo's voor de ailerons gewoon normaal aansluiten. Ze zet ze dan in een mix. Zelf hou ik hiervan. Vindt namelijk een Y kabel een houtje touwtje oplossing.
Doordat je ze apart aanstuurt kun je inderdaad de differential instellen waardoor de bochten veel beter worden.
De servo's in de vleugels van funcub voor ailerons
bewegen elk een andere kant op. Kunnen deze
met een Y-kabel op 1 kanaal?
Of mechanisch... Als je een goede zender hebt dan kun je de 2 servo's voor de ailerons gewoon normaal aansluiten. Ze zet ze dan in een mix. Zelf hou ik hiervan. Vindt namelijk een Y kabel een houtje touwtje oplossing.
Doordat je ze apart aanstuurt kun je inderdaad de differential instellen waardoor de bochten veel beter worden.
En FunCub is geen F3A kist. En hoogdekker houdt er toch eigenaardige eigenschappen op na.maar..... met een Y kabel kan je nooit de rolroeren correct instellen , daarmee bedoel ik meer omhoog, dan omlaag .
Of mechanisch
![]()
Ron, kan je wat meer info geven over mechanisch differential instellen?