W
windspirit3
Guest
geachte model freaks :lol:
afgelopen zondag gecrashed met mijn seagull 2200, Ik had ongeduldig wachtend op mijn nieuwe vleugel, de oude kapotte geprobeerd te repareren ( hij was gebroken op het punt waar ie een aantal graden verspringt ) een kameraad was er op gaan staan :evil: . gerepareerd en gecheckt, leek mij stabiel
, de vleugel vast gemaakt en take off , het zag er stabiel uit, efkes naar links, efkes naar recht perfect
tot dat ik aanzette door overmoedigheid tot een looping, nou dat ging prima totdat ie op het punt kwam bijna verticaal en je raad het al KNAK, ik kan je vertellen dat ik op 1 punt wijzer ben geworden, de vliegtuig is eerder beneden dan de vleugel
Na overmaat van ramp ging afgelopen maandag de bel, Een pakketje van stemano, de nieuwe vleugels en prop :cry: .
mijn stoute schoenen aangetrokken en toch maar de plane uit de hoek van de kamer gehaald en nagekeken, blijkt dat buiten de vleugel om de prop aan diggelen is, had ik gelukkig al bestelt
en dat mijn accu pack door de crash na voren is geschoten en mijn aircontrol alsware heeft verbrijzelt. de bouwomschrijving erbij gepakt en gekeken welke er in kan.
nu staat in de omschrijving van robbe dat er een aircontrol 830 brake inkan en een aircontrol 118. Die 118 is verbazend goedkoper hier in nederland dan de 830.
Alleen staat er bij de omschrijving op de site van robbe dat de 118 geschikt is voor een 400 motor en de 830 voor een 600. Standaard word de seagull 2200 geleverd met een 600/24 motor.
efkes de info linkje plaatsen
http://at.robbe-online.net/rims_at....late/1/?ISID=444f2a36000f8438271b3e0dc14605e9
kan/ mag die 118 er nu wel of niet in.
afwachtend op uw deskundige info verblijf ik
mvg bas
afgelopen zondag gecrashed met mijn seagull 2200, Ik had ongeduldig wachtend op mijn nieuwe vleugel, de oude kapotte geprobeerd te repareren ( hij was gebroken op het punt waar ie een aantal graden verspringt ) een kameraad was er op gaan staan :evil: . gerepareerd en gecheckt, leek mij stabiel



Na overmaat van ramp ging afgelopen maandag de bel, Een pakketje van stemano, de nieuwe vleugels en prop :cry: .
mijn stoute schoenen aangetrokken en toch maar de plane uit de hoek van de kamer gehaald en nagekeken, blijkt dat buiten de vleugel om de prop aan diggelen is, had ik gelukkig al bestelt

nu staat in de omschrijving van robbe dat er een aircontrol 830 brake inkan en een aircontrol 118. Die 118 is verbazend goedkoper hier in nederland dan de 830.
Alleen staat er bij de omschrijving op de site van robbe dat de 118 geschikt is voor een 400 motor en de 830 voor een 600. Standaard word de seagull 2200 geleverd met een 600/24 motor.
efkes de info linkje plaatsen
http://at.robbe-online.net/rims_at....late/1/?ISID=444f2a36000f8438271b3e0dc14605e9
kan/ mag die 118 er nu wel of niet in.
afwachtend op uw deskundige info verblijf ik
mvg bas