Airwolf 450 | Align schaalromp + retracts

ziet er erg goed uit :D
ik ga dit zeker namaken als ik de scaal romp heb van hobbyking.

alleen hoe heb je die in je landingsgestel gemaakt? omdat ik geen draden zie? :p

Draden in een krimpkousje en door de romp tegen de poten aan naar beneden, gaatje in de skids boren en de bedrading doorvoeren naar de voorkant. De 2 ledjes die in de skids zitten zijn van een kleiner formaat. Dat paste beter.

Laatst bewerkt:
Mooi rompje hoor! Las in een ander topic dat je wat geplaagd werd door storingen.. hopelijk heb je alles snel weer 100% in orde!

Het inbouwen van de ledjes kan je het beste doen met het mechaniek UIT de romp. Anders kom je helemaal nergens meer bij en kan je ook geen gaten in je mechaniek boren :p

Hou em heel he! :thumbsup:

haha ja, heb hem nu inmiddels weer uit de romp, omdat er nu weer vanalles is met de staart van de heli.

is echt klote man. want hij is me een paar keer gecrasht met hooveren :(
ik kan nu best wel goed vliegen en hopelijk zal hij me niet voor de 3e keer crashen. misschien ga ik voor een 2e heli en deze als onderdelen gebruiken want als het nu niet opgelost is met de tail drive gear set dan geef ik het op. ik zit nu nl. steeds elke onderdeel te vervangen en heeft me nu al meer gekost dan een nieuwe heli.

Back