JOEPIE !!
Net nog een paar vluchten gedaan en hij doet het goed
zen verlichting ook is aangesloten, het ledje op de staart moet ik nog wel terug aansluiten, wou eerst de staart ok hebben en daarom even de bedrading los gemaakt.
het enigste wat ik nog heb is zowel bij het op en aftoeren een trilling in een bepaald toerengebied..
maar zou dit niet kunnen komen door een ongelijke ondergrond.. hij steunt maar op 3 kleine puntjes uiteindelijk.. stel dat er meer druk op 2 van die puntjes is en maar weinig op 1..
ik heb hem effe wild gevlogen en op die weide is de grond wel ok maar nu ook niet helemaal gelijk.. klein hobbels in het oppervlak zal k maar zeggen..
waarom ik dat denk.. wel de eerste vlucht had hij het, ik dacht tijdens het optoeren van ok, de bladen moeten zich nog uitlijnen.
dus ik raak de bladen niet aan, steek een verse lipo maar bij de 2de maal optoeren had hij het weer..
maar..
bij de 3de vlucht heb ik goed gezocht naar een echt vlak stukje gras en toen zo goed als geen trillingen. en ik land, toer hem af en weer geen trillingen
dus daarom vermoed ik dat het ook met ongelijke belasting van de wieltjes te maken kan hebben..
een heli op skids heeft toch veel meer steun dan 1 op wieltjes zou ik denken..
Anyway:
airwolf by night: