Aldi Camera - Luchtfotografie

ja je kunt er ook filpjes van 1:22 minuten mee maken, ik weet nog niet houveel van die filmpjes.

Groeten Halmar

en hoe zit het met die schakeling heeft iemand daar nog wat van liggen/uitgetest ?

Na 80 sec. film kan je weer beginnen tot het geheugen verbruikt is.
Een film van 80 sec. is 6MB, en de Camera heeft 16 MB intern, dus tel uit je winst.

Groetjes, Hans.

Heb 'm toch ook maar stiekem gehaald :!:

Hierbij een voorbeeld van een foto'tje genomen met de Medion:

afb562.jpg

Nie gek voor zo'n klein dingie :idea:

Hey alle aldicamera bezitters

Ik zat op dit forum bij het onderwerp draadloze videocamera's te kijken en kwam via een link die daar stond na wat surfen uit bij deze link http://www.rc-cam.com/camman.htm en ik moet zeggen er staat wel aiptech op maar het lijkt wel verrekte veel op die camera. 8)
Als je deze link bekijkt zie dat je deze camera om kan bouwen zodat je hem aan kan zetten en een foto kan maken met het gas (als het gas 1/4 of minder staat wordt de camera actief) :D en als ik het in de vlugheid niet verkeerd heb opgevat kan je ook de batterijen er uit laten en dat scheelt weer gewicht :wink:

Grtz,

Heino

Idd... de schakeling van RCCam werkt prima op de Medion. De batterijen kunnen er uit, wij gaan hem direct vanuit de RX voeden. Bediening doen wij niet via het gas, maar op een vrij kanaal. Het inbouwen wordt nog even spannend, maar de PIC is inmiddels gebrand... leuk projectje!

groet,
Alex

Nou als alles mee zit en wij het bouwtempo wat opvoeren zou dat misschien wel kunnen... voor de zondag kunnen we wel iets afspreken..

Hoi Niek, als wij het weekend elkaar treffen zou je dan je flappy/falcon ornicopter mee willen nemen... daar zijn wij (RC Team) erg benieuwd naar...

@Alex

Heb je toevallig er nog eentje voor mij liggen of over :roll: want ik kan momenteel weinig regelen sinds het bedrijf waar ik werkte over de kop is gegaan :oops:
Ik wil de camera namelijk ook modificeren :!:

Grtz,

Heino

Hoi Heino,

Wat voor eentje bedoel je dan? Die PIC?
Heb ik niet liggen, maar kan ik wel voor je regelen tegen een reele vergoeding...

groet,
Alex

Alex Talsma zei:
Hoi Niek, als wij het weekend elkaar treffen zou je dan je flappy/falcon ornicopter mee willen nemen... daar zijn wij (RC Team) erg benieuwd naar...

Wil hem/haar (?) wel meenemen.. maar 1 tandwiel heeft zijn tandjes iewat wat te stevig gepoetst... :cry:

Oh jammer dat ie even niet vliegt, maar als we hem/haar ;-) even vast kunnen houden en van dichtbij bekijken is dat al super! Ben jij er dan zondag? Hoe laat spreken we af... voorstel: 14:00 bij het 'vliegveld'.

Groet,
Alex

Back