Aldi Camera - Luchtfotografie

TITA zei:
Heb je aan de lens nog verder verdraaid? Ik heb hem ongeveer 5mm verder verschoven om max. oneindig te krijgen.
ik heb niets verdraaid... open maken en dat kartel randje handmatig zo vermogelijk met de klok mee draaien bedoel je? (is dat gelimiteerd?)

normaal kan je natuurlijk alleen aan de voorkant de lens (beperkt) verdraaien. (zonder h'm open te maken)

ja, zover was ik ook al :?

maar dat vroeg ik niet, als ik hem open maak.. kan ik dan dat ding ongelimiteerd rond draaien? of is er een max? (wil hem nie mollen namelijk)

en bovenstaande berichten hoef je niet te quoten hoor ;)

er zit wel een limiet aan natuurlijk maar, heeft het zin om die op te zoeken?? dat punt ligt ver buiten het punt dat de lens scherp staat.

als je de lens er helemaal afhaalt dan zie je de ccd/cmos-ccd zitten als je die kapotdraaid dan is ie kapot, je merkt het wel als je daar tegenaan zit (waarschijnlijk net iets te laat :lol: )

heb ik net gezegd

hilbren zei:
Ik gebruik de webcam instellingen van msn om realtime scherp te stellen.

gewoon msn starten (je hoeft je niet aan te melden), je drukt op "extra" en dan "instellingen voor webcamera".

wel eerst even je camera in de webcam-mode zetten, hier heeft windows even tijd voor nodig (iig mijn comprutel), 5sec ofzo.

Hoi daar ben ik weer,

Ik ben niet zo snel met antwoorden omdat ik nog niet op ADSL zit.
Ik heb buiten een paar foto's gemaakt terwijl de Camera nog open was en net zolang door gegaan tot ik de beste resultaten had en dat was ongeveer 5 tandjes verder.

Groeten, Hans.

volgens mij heb je te veel met raketmotoren onder je stoel lopen spelen :?

Heeeele mooie foto's mannen! Nooit gedacht dat de Aldi zo'n grote hoogte kon bereiken... :wink:
Maarre... Ik zal die foto's van Zeeland eens doorgeven aan 102 RPVbt.
(102 Remote Piloted Vehicle Battery)
Dat zijn die jongens van de Koninklijke Landmacht die al 5 jaar in 't Harde proberen met radiobestuurde vliegtuigen (drones) foto's te maken.
De drones zijn van Franse makelij, en wat ik tot nu toe van die mannen hoor is het niet hoopgevend...
Kost miljoenen, levert tot nu toe weinig op... :oops:

Roel

Roel van Essen zei:
Heeeele mooie foto's mannen! Nooit gedacht dat de Aldi zo'n grote hoogte kon bereiken... :wink:
Maarre... Ik zal die foto's van Zeeland eens doorgeven aan 102 RPVbt.
(102 Remote Piloted Vehicle Battery)
Dat zijn die jongens van de Koninklijke Landmacht die al 5 jaar in 't Harde proberen met radiobestuurde vliegtuigen (drones) foto's te maken.
De drones zijn van Franse makelij, en wat ik tot nu toe van die mannen hoor is het niet hoopgevend...
Kost miljoenen, levert tot nu toe weinig op... :oops:

Roel

ja moet je doen, ik ben benieuwt naar hun reactie!!!

als je niet oppast krijg je er nog problemen mee, worden de vijlighijdsdiensten zenuwachtig wand dan denken ze dat we een aanslag voorberijden met spionage vluchten.

Groeten Halmar

Hi
heeft er iemand al van de optie
80 sec video opname gebruik gemaakt???

Grt Han

ik heb de elektronica ook ontvangen!!!

ik ga die camera ook een keer op m'n auto zetten, en dan een filmje maken 8)

ow en peter heeft al filmpjes gemaakt http://www.micromill.nl/modelair/

volgens mij niet met de aldi camera maar het ziet er toch goed uit!!

mr.Crash zei:
Hi
heeft er iemand al van de optie
80 sec video opname gebruik gemaakt???

Grt Han

yep, voordat ik de rc schakelaar ontving al. Filmen en weggooien :)

Pibros vloog alleen iets te hard :?

ik heb even gekeken op die site Hilbren
ziet erg mooi uit.
bedankt.

Grt Han

Back