Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
gerard_nl zei:rechtop onder de vleugel dan, met evt een spoilerplaatje van romp naar camera ofzo ?
lijkt me dik beter dan die weerstandsbom die er nu bovenop staat.
gerard_nl zei:dat bedoel ik dus ja
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:gerard_nl zei:rechtop onder de vleugel dan, met evt een spoilerplaatje van romp naar camera ofzo ?
lijkt me dik beter dan die weerstandsbom die er nu bovenop staat.
ZwevendePeter zei:Hoi,
Je kunt ook bakjes maken van piepschuim waar die in past. Hier heb ik er een die omlaag opzij en schuin opzij kan kijken, ik heb er ook die horizontaal 360graden kan.
Deze kan alleen maar 90 graden:
![]()
Sorry dat ik er ook op sta :lol::wink:
Peter.
Geplaatst: Za November 29, 2003 1:38 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
@Joost: Wist geen beter woord als viewer te bedenken. Ik bedoel het gedeelte waar je normaal gesproken doorheen kijkt als je de camera voor je oog hebt zeg maar....
@Hayo: De schakeling in elkaar solderen is goed te doen als je soldeerervaring hebt en denkt dat het je wel lukt. Als je dat niet hebt en twijfelt zou ik er niet aan beginnen.
Het in de camera solderen is te doen als je soldeerervaring hebt en een soldeerbout met een fijne punt. Zelf heb ik het gesoldeerd met een 25watt Weller met een nieuwe punt.
Ik zal zodra ik weer wat tijd heb een bouwbeschrijving maken.
ANIMO CHECK:
optie 1: schakeling al in elkaar gesoldeerd door mij en getest en je bouwt het zelf in de camera. - 15 euro
optie 2: PIC gebrand en alle onderdelen erbij en je soldeert de schakeling zelf en je bouwt het zelf in de camera. - 10 euro
groet,
Alex