Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat heb ik de vorige keer gekocht en die ligt al in de prullenbak (hoewel over het algemeen het best goed spul is)Gereedschappen vanaf zaterdag 06/04.
Behalve een 30watt soldeerboutje,...
Ik zag ze vandaag ook (nog?) liggen Thieu.... Ik zag vorige week overigens nog de gas-soldeerset liggen. Soldeer er weinig mee, maar ideaal om een stukje krimpkous te krimpen. Een heel fijn te richten hittebron (de soldeerpunt kun je er af schroeven) en met het bijgeleverde schildje scherm je het materiaal (vliegtuig) áchter de krimpkous af zodat dat daar niet beschadigt wordt.
De eerste 4 links en foto's doen het bij mij niet?
Dat waren aanbiedingen vanaf 17-5, die staan niet meer in de folder. Maar ze kunnen nog wel in de winkel staanDe eerste 4 links en foto's doen het bij mij niet?
Ssssst! Waarom denk je dat ik zoveel kwark bij de Aldi koop? (proteïnen)Haha, heb jij aandelen ALDI Ron? ...
En niet te vergeten de Cre-Ation lijm die bijna niets kost en waarmee Depron uitstekend te lijmen isAction hieraan toe te voegen?
[mod]Overigens lijkt me dit meer een topic voor in het modelbouw cafe of een ander voor alle modelbouwers universeel forumdeel.[/mod]
En niet te vergeten de Cre-Ation lijm die bijna niets kost en waarmee Depron uitstekend te lijmen is![]()