ALDI, LIDL en Action gereedschap

... Ik zag vorige week overigens nog de gas-soldeerset liggen. Soldeer er weinig mee, maar ideaal om een stukje krimpkous te krimpen. Een heel fijn te richten hittebron (de soldeerpunt kun je er af schroeven) en met het bijgeleverde schildje scherm je het materiaal (vliegtuig) áchter de krimpkous af zodat dat daar niet beschadigt wordt.
Ik zag ze vandaag ook (nog?) liggen Thieu.

Ik heb er een die het nog helemaal doet :-)
De toepassingsmogelijkheden worden voor mij overigens steeds groter.

Toen ik te beroerd was om naar de zolder te lopen (om m'n electrobout te halen) heb ik er een paar dingen mee gesoldeerd en dat ging verrassend goed. Waar je een electrobout gewoon aan laat staan doe je de gassoldeerbout steeds uit en warmt hij heel snel op als je hem weer wilt gebruiken.
Het bijvullen gaat erg eenvoudig met een busje aanstekergas.

Verder bijvoorbeeld een landingsgestelletje (van een schuimpje) van verenstaal en ijzerdraad omwikkeld mee gesoldeerd waarbij ik er de punt had afgeschroefd. Kon ik het hele gebied in een keer heel snel warmstoken.

Vanaf zaterdag 17-05

Benzine 3-in-1 trimmer
Kettingzaag, mes- en draad-trimmer
€150
benzine_3_in_1_trimmer_normal_5685.jpg

Black & Decker Workmate
€100
black_decker_workmate_normal_5362.jpg

Opvouwbare krat op steekkar
€15
opvouwbare_krat_op_steekkar_normal_5681.jpg

Fiets-minitool
€8
fiets_minitool_normal_5400.jpg

Vanaf woensdag 22-05

Bloeddrukmeter
€19
bloeddrukmeter_normal_5716.jpg

Vanaf zaterdag 25-05

Elektrische koelbox
€50
elektrische_koelbox_normal_5745.jpg

Toolbox
€20
toolbox_normal_5175.jpg

Organizer
€6
organizer_normal_5243.jpg

Wegwerphandschoenen
€5
wegwerphandschoenen_normal_5741.jpg

Tuinverlichting
€10
tuinverlichting_normal_5730.jpg

8.940

Laatst bewerkt:
ja klopt wat je zegt ad

morgen trouwens leuke laptopie,s bij de aldi ga er een halen denk ik
iemand ervaring met de medion laptop

En best goede schroevendraaiers en spuitbussen voor heel weinig.

Enne voor in je hobbykamer en de rest van je huis led bolletjes en spotjes voor weinig.
Ik kom graag bij de action daar kan je voor 10 euro nog winkelen.:p

[mod]Topic titel op verzoek aangepast. Overigens lijkt me dit meer een topic voor in het modelbouw cafe of een ander voor alle modelbouwers universeel forumdeel.[/mod]

[mod]Overigens lijkt me dit meer een topic voor in het modelbouw cafe of een ander voor alle modelbouwers universeel forumdeel.[/mod]

Lijkt me wel een goed idee. Er komen regelmatig dingen langs die ook voor vaarders en wellicht ook voor rijders interessant zijn.

Groet,

Ad

En niet te vergeten de Cre-Ation lijm die bijna niets kost en waarmee Depron uitstekend te lijmen is :-)

En de CA lijm van de Action, kaartje met 4 tubes kost bijna niks, prima spul en als de tuit verstopt zit kan je het gewoon weggooien voor dat geld...

Back