ALDI, LIDL en Action gereedschap

Als er een foto moet staan, die zie ik niet?
Maar dat klinkt goed, is de kwaliteit van dat mesje wat?

bij de action zag ik leuke quadcopters liggen voor 23 euro...

kon het niet laten en heb er eentje meegenomen. Niet verkeerd!!

geen aldi of zo maar wel handige link voor temperatuurmeter voor motor temp meten of zo

Non-contact Body Skin Infrared IR Digital Thermometer For Baby Kids Adult dint

of

Digital IR Laser Infrared Thermometer Non-contact Temperature Gun New BAAU

typ dit in op ebay com
krijg nu geen link geplaatst

<!-- DO NOT change linkToTagId="rwid" as the catalog response has this ID set -->

Laatst bewerkt:
aktie is al voorbij...ze kosten nu 30 euro.

2542763.png

en dan zoek je nog even verder, en dan vind je ook de maker
http://www.hk-cn.com/pid14696161/TOYABI+mini+size+nano+quadrocopter+radio+control+UFO+for+sales.htm

Heb ook zo'n dingentje, erg leuk vliegen , zeker een aanradertje voor indoor speeltje
( maar buiten doet ie het ook prima )

Enige gevonden nadeel, het usb ladertje is een beetje lurp , maarja..
Voor dat geld..

Vliegt inderdaad wel aangenaam. Ik heb zo eentje gekocht voor mijn neefje. De doos was een beetje beschadigd en ik kreeg hem voor 15 euro mee... :) Het laden via een USB-poort duurt wel belachelijk lang de eerste maal.

Jhep dat is em, de foto is idd niet goed meegestuurd.

Voor de mesjes heb ik geen goede regerentie, ze zijn iig minder scherp dan scheermesjes, waarschijnlijk een klein beetje scherper als afbreekmes..

Het handvat is goede kwaliteit, het is helemaal aluminium en het mesje klemt er prima (niet te strak en niet de los) in

Vliegt inderdaad wel aangenaam. Ik heb zo eentje gekocht voor mijn neefje. De doos was een beetje beschadigd en ik kreeg hem voor 15 euro mee... :) Het laden via een USB-poort duurt wel belachelijk lang de eerste maal.

Ik laad het nu gewoon met een usb-lader die je in het stopcontact kunt stoppen. Duurt nog een half uur tot drie kwartier, maar bij gebrek aan een echte lipolader, moet het maar zo....

maar het is zeker een aanrader!

enneeh er zitten een paar reserve-propjes bij.

ik weet niet of ik die quad ga kopen. is ie stabiel? ik zit nog wel met die reserve onderdelen

als ik dat zo zie.. zou je denken dat alleen de booms kunnen breken .. en dat zijn misschien wel dezelfde als de booms op de v222 van wltoys

Dat quadje doet het net zo goed als de syma x5 en dat voor een kwart van de prijs van de syma, beter zelfs want flippen doet tie ook heel leuk, zowel voorover-achterover als zijwaarts, de syma heeft alleen maar de HD camera als optie extra.
Neem er een paar mee voor m'n vliegvrienden in ES, heb de restvoorraad welke bij de lokale action stond allemaal gekocht :mrgreen:

Geen filmpjes dus :confused:

Jammer hoor.

Dan hebben weinig mensen zo'n ding gekocht en zullen ze binnenkort wel weer in de folder staan, net als de navigatie die ik ook voor het echte vliegen gebruik mbv een ander programma :D

Laatst bewerkt:
nog geen tijd gehad om een goed filmpje te maken. Mijn dochter heeft wel iets geprobeerd, maar dat zag er niet uit.....
dit was 1 van de eerste filmpjes die ik gemaakt had.
Opgenomen in mijn keuken, dus erg veel last van de turbulentie.

https://www.facebook.com/video.php?v=731562336930361&l=8126550778796772302

het viel ook niet mee, om hem een beetje in beeld te houden (30cm boven de grond). Op het einde van het filmpje ging het een beetje fout....afzuigkap zat in de weg........

Ik heb hem van het weekend gehaald bij de action.
En ik moet zeggen dat heel leuk vliegt, verrassend stabiel zelfs.
Je moet natuurlijk wel zelf sturen, als je niets doet gaat hij vanzelf een kant op.
Sturen op alle assen. Dat wil zeggen; hoog/laag, links/rechts, vooruit/achteruit en links of rechtsom roteren.
Volgens mij zitten er nog twee knoppen op om hem te laten flippen, maar daar ben ik nog afgebleven.

Verder zitten er zelfs nog een paar reserve propjes bij.
Je moet alleen 4 penlite's/AA batterijen aanschaffen voor in de zender.

Zeker voor dat geld een aanrader

full

kon het niet laten hoor. de laatste uit de winkel gehaald. mooi die knipperende lichten als de batterij leeg is
erg stabiel.. flips nog niet geprobeerd

Laatst bewerkt door een moderator:
Back