Aldi & Lidl

In de Lidl katalogus vanaf 5 december zag ik een Parkside figuurzaagmachine voor € 59,99.
Zijn misschien wel liefhebbers voor op het forum?

Lidl heeft een keyboard in de aanbieding. Niks voor ons, zeg je. Maar er was ook een keyboard standaard bij, en die lijkt me zeer geschikt om een model op te parkeren of te monteren. Voor krap 18 euro kan je er geen buil aan vallen lijkt me.

NL_67283_01_b.jpg

Verdere info: LIDL

Bij Vancraenenbroek kocht ik deze steun...

full

dacht iets van 11 euro ?? en een beetje huisvlijt

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie dat de aldi vanaf 5 december de parkside figuurzaag machine in de verkoop heeft. Zijn er mensen die deze machine gebruiken. Ik ben benieuwd of hij veel lawaai geeft.en of dat er makelijk aan de zaagjes te komen is.

@ Patri
de aldi vanaf 5 december de parkside :murder:
Euuuuu Aldi en Parkside???
Neem aan dat je de Lidl bedoeld

Zaagjes is nooit een probleem Frank.

99 van de 100 merken hebben alle dezelfde maat .

En ook zelf zaagjes maken is geen probleem.

Mvg Johan

Dan moet je 2 van die kleine remkabel klemmen halen van de fietsenmaker.

Die plaats je op de afstand die je nodig hebt van je zaag op de losse zaagjes van een ander merk waar ze langer zijn.;)

Of gebruikt die zaagjes van de handfiguurzaag.

Ook draadzagen uit de bouwmarkt voor het groffe werk kan je nemen.

Mvg Johan

Nog even de afbeelding van die figuurzaag die vanaf 5 december bij Lidl staat voor 65 euro:

NL_67036_01_b.jpg

Ik denk dat ik er gewoon voor ga. Ik heb al elke avond mijn schoen gezet. Maar nog steeds niets gevonden. Misschien heb ik op 5 december meer geluk.

Ze hadden hem hier in Boxtel niet (meer) staan. Had niet gedacht dat er zoveel belangstelling voor zou zijn.

Back