Algemeen 1/8 brushless buggy topic

Bij de oudere LRP regelaars zit een blauwe garantiekaart. Die heb ik niet, maar je hebt die wel nodig als je hem wilt binnen doen.
Tis een Sphere competion TC spec.

Heb je nog een andere regelaar liggen ?

Bij onroad gebruiken wij de Hobbywing Prostock regelaar. (denk dat die zo noemt) Die kost iets van een 100euro en is evensnel als een speedpassion van 250euro (zelf getest)

Nu is onroad en offroad wel verschillend maar in de Tamiyacup zijn er ook mensen die met een MMP rijden:)..

inderdaad... back 2 brushless ...

Je zou beter ook afkomen met een van uw autokes Olii :D
Ga alles eens inladen se

Ik sta klaar om te vertrekken naart werk!
Godvermiljaar... Nuja ik moet ze nog altijd kunnen betalen eh dus kmoet wel werken en binnenkort een 1:1 erbij:D

Next time..

Bwa als je wil kan ik je wel een adresje geven SSI ;)
Daar heb je de Sphere voor een kleine 100euro ;)
Ben momenteel ff platzak :p Ging pas een 1/10 kopen tegen m'n verjaardag (half maart), maar doordat ik een koopje kon doen heb ik die al gekocht. Eerst de blackjack proberen uitrijden zonder teveel kosten en dan die 1/10 in orde zetten om bij Lovan te rijden.
Nice 2 meet you SSI ;)
Moeten we zeker nog eens doen zo samen gaan rijden ;)

Jup, twas een mooie & leuke dag. En de hele dag schade vrij gereden dus twas zeker geslaagd :D (en das slijk is weg :p)
Tot op de blackjack? :D

Ja normaal ben ik er op de blackjack wel bij :)
Ja uwe zag er inderdaad lekker uit met al da slijk :D

Ninja motortje heeft power genoeg eh :D Grip was vandaag wat anders :(

Ja, gisteren wou ik ff bij Lovan, maar gestopt na 5 rondjes omdat er nog teveel slijk lag. Met de 1/10 had ik daar veel minder last van. die voorwielen smijten geen vuil op en ge drift en ge rijdt daar mee veel voorzichtiger dusja :p

Was gisteren idd wel tof op NBR, jammer dat ik zelf niet kon rijden :(.

Nu nog een ander vraagje, ik moet mijn moterkabels van mijn mmm set (2200kV) verlengen. Kan ik dit doen met 4mm goudcontacten of zoek ik beter iets anders?
Ik dacht dat ik SSI dat hoorde zeggen gisteren...

Was gisteren idd wel tof op NBR, jammer dat ik zelf niet kon rijden :(.

Nu nog een ander vraagje, ik moet mijn moterkabels van mijn mmm set (2200kV) verlengen. Kan ik dit doen met 4mm goudcontacten of zoek ik beter iets anders?
Ik dacht dat ik SSI dat hoorde zeggen gisteren...

Ik ga 4mm contacten tussen mijn motor en ESC zetten. De MMM kun je makkelijk verlengen met 6.5mm goudcontacten omdat deze al op de motor kabels zitten.

Zondag naar Mol geweest en de V4 getest. De zon scheen en het astro was vochtig, maar niet zeik nat. Ik heb met dezelfde setup gereden als met de V3 van de blackjack, alleen iets hardere veren erop en de langste wielbasis. En wtf, dat ding kon je zo hard pushen zonder griproll. Vroeger zou ik direct overkop gelegen hebben. De auto voelde niet zo lomp aan en hij was directer. Het verschil tussen de V3 en V4 voel je duidelijk (in de positieve zin!)

Haha idd SSI je ging lekker over het circuit heen :D
In tegenstelling tot ik, volgens mij had jij mijn grip gestolen haha :d

Straks eens wat Schumacher mini pins aankopen, de diffs voorzien van andere olie en hopelijk zondag misschien wat testen...

En de punisher gespoten (jaja, 8u aan 1 stuk geconcentreerd airbrushen):
Mugen_mbx6_punisher_front.jpg

Back