Algemeen 1/8 brushless buggy topic

Haha ja ik had echt niets grip :( eneuh met uw brushless geweld moet je mijn nitro motortje toch kunnen volgen :p

Heb trouwens gisteren de MBX6 volledig open gehad. Diffs opnieuw gevuld, uitgeshimmed etc... Is weer klaar voor dit jaar :p

Ik zelf ben niet heel "dat ziet er stevig uit" over die turnbuckles...

Maarja als ze niet stevig zijn kun je die vervangen voor lunsford, en dan komen er vast "2.0" shock towers uit...

Vandaag naar mol geweest en het rijden ging beter dan vorige week. Alleen pech gehad met m'n rx8. Die heeft rook gevat aan het einde van de dag :-(

sjongejonge, blijft toch tobben met dat merk hoor, afgelopen zaterdag ook al een gebroken rotor gezien, is er eigenlijk iemand die een half jaar probleemloos met zo'n setje kan rondrijden?

aan de andere kant, ik zag ook rook komen uit een MMM setje :-)

SSi, toch wel op tijd wat anders voor de blackjack?

Nja, rotors heb ik heb op voorraad. Heb zelfs 2 tekin motoren, maar de ESC was nog een oude versie die ik heb kunnen overnemen. Hij ging goed op de blackjack en vorige week ook. Vandaag ook en plots was het gedaan. Was al aan het rijden sinds 10u deze morgen en rond 16u gaf ie op.

Ik heb nog een spare MMM liggen, dus ik ga die op de auto zetten tegen de blackjack. Ik vond de RX8 wel super rijden, maarja... Als ik geen garantie krijg dan kan ik een nieuwe krijgen van Tekin voor 90$. Gelukkig is het m'n verjaardag over een maand. Al had ik liever iets anders gedaan met het geld ipv een nieuwe esc :(

bummer man...

EDIT: Stoom welke rotors moet je hebben voor de 1900? ik zie verschillende maar alleen gelabeled per diameter niet per kv rating of lengte ofzo...

Laatst bewerkt:
Die rotor komt omdat er dingen mee gedaan worden die niet horen :) (Longshrank pinion op v3+ chassis waarbij de motor te ver van de mount afstaat en dus lengte moet overbruggen)

Anyway Jasper ik heb binnenkort een zending richting Tekin als je je RMA regelt kan ik het evt mee opsturen voor je.

Ja echt wel spijtig van je regelaar... Het ging net lekker eh :D Het was zo een zalig leuke dag.
Veel mensen, goed lachen etc...

Heb ook een probleem met de koppeling van mijn Ninja, morgen maar eens nazien!
Grip was er allessinds genoeg vandaag :)

bummer man...

EDIT: Stoom welke rotors moet je hebben voor de 1900? ik zie verschillende maar alleen gelabeled per diameter niet per kv rating of lengte ofzo...

Die rotors zijn dezelfde. Er zit enkel verschil in de rotors voor buggy en truggy motoren. Enkel voor de 1/10 motortjes heb je tuning rotors.
Ik heb zelf nog geen rotor stuk gereden, maar als dat gebeurd heb ik een reserve klaar liggen. Een RX8 helaas niet :-( De blackjack ga ik dus met de MMM rijden.
Die rotor komt omdat er dingen mee gedaan worden die niet horen :) (Longshrank pinion op v3+ chassis waarbij de motor te ver van de mount afstaat en dus lengte moet overbruggen)

Anyway Jasper ik heb binnenkort een zending richting Tekin als je je RMA regelt kan ik het evt mee opsturen voor je.

Ik weet niet als ik er nog garantie ga op krijgen. Als ik op de serviceform, dan zie ik dat je bonnetje erbij moet. Dat heb ik helaas niet.

nouja je hoort universeel goede dingen over tekin's CC department, zelfs in gevallen die buiten de garantie vallen...

@stoom, heb je iets van een part nummer ofzo? ik ben ff aan het rekeken geslagen aan wat get het zou gaan kosten voor die robotronic (ongeveer dan he) en als mensen ze kapot krijgen is het misschien wel handig om een spare te hebben...

eeehm sorry ik bedoelde meer iets van "hoe wist jij welke de goede diameter was" gezien ik ze alleen op die marnier uit elkaar kon houden gezien Amain ze op die marnier heeft staan... part nummer was de meest "obvious" indentificatie die ik kon bedenken...

Back