Algemeen 1/8 brushless buggy topic

Team Magic komt ook al met een 1/8e buggy. De M8ER..

linkje => NeoBuggy.net - Team Magic M8ER RTR - More News - News

Oerlelijk. Wat denken jullie ?
Als er een zware lipo in komt te liggen zal die wagen best wel hard in onbalans komen.

Er zijn wel wat betere wagens te verkrijgen maar zag deze in een boekje staan.. En waarom niet posten. Wie weet heeft iemand er eentje staan.

ben echt geen fan van die body... Ik ben zelfs wat ze op sommige plekken een "ANTIFAN" zouden noemen...

Dit vind ik ook.

Maar ik vind de gewichtsverdeling wat onlogisch..

Want als ik nu goed zie zit er een ontvangerbox boven de aandrijflijn ?

Ps, Mamba monster regelaar binnen !!!

Laatst bewerkt:
M'n RX8 is anderhalf uur geleden toegekomen bij RC disco. Ik heb zonet Greg gebeld van RC disco en normaal gezien heb ik hem binnen 7 dagen terug. Dus waarschijnlijk toch een RX8 voor de blackjack. Awesome rc disco! :D

iemand ervaring met zo,n toro 1/8 combo set:confused:
Skyrc - TORO 8 Combo Set, ESC + 2560KV Motor (For Buggy) (SK-ES18C300) = US$129.90

Laatst bewerkt:
Ohhh super SSI :)
Alleen hopen dat hij zich aan z'n belofte houdt en dat de post wat meewerkt.
iemand ervaring met zo,n toro 1/8 combo set:confused:
Skyrc - TORO 8 Combo Set, ESC + 2560KV Motor (For Buggy) (SK-ES18C300) = US$129.90

Ziet er hetzelfde uit als de Turnigy trackstar. Er moet vast wel meer info over te vinden zijn. Maar weet wel dat een kwaliteit ESC+motor combo minstens dubbel zo duur is, dus waarschijnlijk iets mindere pretaties/opties.

Laatst bewerkt:
@ Stoom ; Leuk dat het snel is gegaan voor jou!

Heb de trackstar ook al zien staan. Iemand ervaring mee ?
Als hij de power geeft van een mamba zou ik deze wel eens durven nemen voor te bashen.

pfff morgen mijn xray 808e ophalen:D:D:D:D
kan niet wachten.

esc en motor besteld
een skyrc toro:confused: ff om te proberen kijken hoelang dat setje het volhoud:p

Vandaag gereden met de 1/8 en het verbaasd me alweer wat voor een power die heeft:cool:.

Nu ik heb 'het' probleem nog al eens gehad. Je wielen blokkeeren bij het remmen.

Je hebt 3 verschillende modussen bij de castle link.
Proportional w/o reverse
Forward to brake to reverse
Proportional w/ reverse lock out.

Welke moest je nu ook alweer nemen ?

Ik had het al eens gevraagd maar vind het niet meteen terug helaas.

Euhmmm dat heeft weinig met het remmen te maken ....
Zet gewoon je EPA van je rem terug in je zender .....

Rev lockout = achteruit uitzetten .....

Nja je hebt inderdaad 1 optie waar die meteen 100% remkracht gebruikt / direct blokkeert. Een keer ervaren met de Savage waardoor ik gewoon frontflips kon maken, natuurlijk killing voor je aandrijflijn. Ik zou zeggen gewoon rustig rijden en even testen. Met een CC fieldcard heb je het binnen een minuut gezien welke je moet hebben:

Proportional w/o reverse
of
Forward to brake to reverse

Kwam vandaag terug van school en er lag een pakje op de tafel van RC disco. Mijn kapotte RX8 was woensdag voormiddag aangekomen in Engeland. Vandaag zat er al een nieuwe in de bus :shock:

Thank you very much RC Disco! Great service!

Screen_shot_2011-02-18_at_15.17.42.png

Kan dit weekend niet. Werken en programma schrijven voor school tegen maandag. Normaal gezien ga ik deze avond wel indoor rijden met de Cougar in Bredene, maar er was gisteren een elektriciteitspanne ofzo. Dus hopelijk is die opgelost.

Back