Algemeen 1/8 brushless buggy topic

Zolang ik mijne brushless ook heb en kan blijven rijden ist goed voor mij :p
Nu twijfel ik wel of ik het BK brushless ga rijden of elektro. Ik denk wel brushless want kmoet tijd vinden om die nitro te testen enzo.

Waar staat er meer info over het BK ?
Onroad ga ik nu ook BK rijden maar offroad zou ook eens tof zijn..

En bij het verkopend gerief , zit daar toevallig een regelaarke bij ?? :)

Ja de Stewie heeft het ook zitten :) Zodra u pootje uit het verband is, rij je maar eens een paar ronden met de mijne...

heb net een xray 808e besteld :D
nu nog bedenken welke esc en motor ik ga monteren?

iemand ervaring met
tekin rx8 combo
of
mamba monster combo
of andere tips

heb zelf wel een mamba max pro liggen
hoor graag tips en advies
zie afentoe door de bomen het bos niet meer:p:p:p

Ik heb ervaring met de Mamba monster regelaar en 2200kv motor van Castle.

Heel mooie setup vind ik voor mijn buggy:). Kracht altijd genoeg en snelheid is ook goed.

RX8 heb ik nog geen ervaring mee maar er zijn hier wel een aantal.

Ik heb beide combo's gehad. De MMM is wel de meest duurzame combo en kan tegen een stootje. De RX8 kan ook wel tegen een stootje, maar na een tijdje kan deze het plots laten afweten... Het zou beter moeten zijn met de 3 hole versie.

MMP zou ook moeten kunnen. Associated stopt ze in de SC8e, met een Castle Neu 1515. Toch hoor ik van de MMP wel vaker dat ze gaan roken en van de MMM zelden. De RX8 was een tijdje berucht idd. ook na de upgrade met de drie schroefjes. Ik gellof dat het nu wel goed gaat met die RX8. Moet je even op RCtech.net zoeken.

Pas op dat je niet zwaarder neemt dan de 1515. je hebt in de 808e beperkte ruimte naar achteren.
De 1515 steekt al heel klein beetje uit maar dat is geen probleem. Kijk in de bouwverslagen naar het verslag van Braxx, die auto heb ik nu en het is echt een hele sterke en fijne auto. Wel afgelopen weekend mijn motorsteun gebroken, heb een mail gestuurd naar Xray maar nog geen antwoord gekregen.

grt,
Casper

die rijdt wat 'smoother' minder agressief dus makkelijker te controleren.

Back