Algemeen 1/8 brushless buggy topic

Nee, van mijn truggy zijn geen filmkes gemaakt. Ge was te druk bezig het RC speedhouse team te volgen.

De truggy is vet, veel power. Trekt goed (iets te goed :-D), neemt jumpen vlot, zelfs een verkeerd geparkeerde buggy op de baan is geen probleem want daar gaat ie los over ;).
Quad in 1 keer lijkt wel te kunnen, heb enkel het lef nog niet om het te proberen :rolleyes:.
Moet wel eens iets aan stuur doen. Vijsje was goed los, maar dat de Savox op de grond ineens niet meer volledig uitslaat zou niet mogen. Is een savox 1256tg 20kg @ 6V, zou toch goed genoeg mogen zijn :-(.

Volgende keer moet je maar eens filmen hoe dat ding rijdt.

De buggy, wel die is ook vet. Om dat ding uit de doos gehaald te hebben en er enkel een servo, ESC en motor in te zetten vliegt die hennig voorruit!

@KdK, De baan is NBR (nuclea Buggy Racing) te Mol (België).
Backflips met 6s zijn mogelijk ;).

$EDIT$
Grappigste moment van de dag, de Duppen die mijne truggy komt terugbrengen omdat die afgeslagen is :2gunfire:.

Laatst bewerkt:
@ Nard om met de Eco de 2de maal echt te rijden ging het inderdaad netjes! Moet oefenen om je op no nitro te kunnen volgen eh :D

Ja Stewie vies lachen met je afgeslagen truggy :D komt door al die nitro mannen daar haha :D
Ja de mannen van rc speedhouse volgen inderdaad :D ze geraakte me niet kwijt dus knallen ze me maar eruit whahahaha :D nee nee was vette dag vandaag!!!

Grappigste moment van de dag, de Duppen die mijne truggy komt terugbrengen omdat die afgeslagen is :2gunfire:.

Ook al verschillende keren gehad. Vooral irritant als ge echt aant racen zijt tussen nitro's. Heb dit eens voorgehad in een quali op de BOT.
Heb nu van Matthijs stickers gehad met zo'n elektrisch symbool op, dus die heb ik onderaan op m'n chasis gekleeft :p

We zullen op no-nitro wel zien ;)

Zeg heb jij mij nog gezien op BJ afgelopen keer?? Jij kwam pas op zondag middag of niet?

Ik denk het wel... Ik ben tegen zondag namiddag ergens toegekomen dacht ik...
Heb nog met de Jasper staan praten samen met de Stewie (en het metekindje van zijn vriendin)

Komaan SSI :D zo schoon kindje da kan toch nooit :D was geen enkele gelijkenis whahahaha :p

laugh.gif

Hela, ge weet toch wat ze zeggen. Van 2 lelijke ouders komt een mooi kindje :D.

Ik was de babysitter van dienst, daar mijn vriendin werken was (autokes kosten toch veel he :p).

Lolz:P

Nouja er zijn hypotheses dat de biologische kids van Drangelina de ergste hartebreekers since Helen of troy en Cleopatra de 5e gaan worden...

Kan ik niet zoeken?
Zijn ze er niet?
Of zijn ze van de site gehaald?

Ben op zoek naar 3S hardcase lipo's van Hobby King voor in de Vorza maar kan alleen maar 2S vinden. Of rijden jullie met "zachte" lipo's in de buggy. Heb ik wel voor de Revo omdat ze daar goed ingepakt zitten maar twijfel of dat wel handig is in een open accutray.

Kan ik niet zoeken?
Zijn ze er niet?
Of zijn ze van de site gehaald?

Ben op zoek naar 3S hardcase lipo's van Hobby King voor in de Vorza maar kan alleen maar 2S vinden. Of rijden jullie met "zachte" lipo's in de buggy. Heb ik wel voor de Revo omdat ze daar goed ingepakt zitten maar twijfel of dat wel handig is in een open accutray.

Ik heb er de maandag nog binnen gekregen.
Zippy 5000mah 3s 30C hardcase lipo's ook voor in serie te gebruiken. Je moet naar car lipo's gaan en vanboven kun je het aantal cellen kiezen..

Ik ben het een beetje beu die soft-case, zo snel beschadigd..

Back