Algemeen 1/8 brushless buggy topic

Ik heb een set 3S zijn eingenlijk te groot voor in de box, dus na een sprong vanmiddag van een meter of 4 zit er een deuk in eentje... Zal eens zoeken.

Vandaag op M1 geweest en de nieuwe 1/8 baan getest. Zeer leuke baan, niet zo extreem als MOL maar zeker beter dan de vorige versie. Marc heeft gefilmd, zal eens kijken of dat toonwaardig is.

3S hardcase ? Kan ze ook niet vinden... iemand een url ?
De 4S kan ik wel vinden..

Mooiste zou eigenlijk een 5S hardcase zijn :-)

Wat zijn die 3S accu's dik... Wil ik ze naast elkaar kunnen zette mogen ze maar 25 mm dik zijn. Minimaal 25c en 4000mah die staan er niet tussen...

Ja is het circuit gereed daar? Ben wel eens benieuwd erna!
Yupz:

Dit was wel kut gereden. Ik rij altijd kut als ik weet dat iemand filmt (zenuwen of zo?). De jump vooraan bij de driver stand is inmiddels wel iets verbeterd, zo is die volgende bult makkelijker te halen. Er zijn nog wel een paar dingen die beter kunnen, maar de basis is gelegd.

EDIT: Sorry voor het geluid, DH had zijn vinger op de microfoon geplaatst ;)

EDIT: Nee heb mijn haren niet gedaan en mij niet geschoren!

Laatst bewerkt door een moderator:
goh een dagje ertussenuit moet toch lukken eh SSI :)
Beetje relax...

Kunnen we zowel nitro buggy als electro eens koersen :D

Circuit maakt niet echt uit...

edit: Helmond is wel leuk, net als Mol... Kunnen de 1/10 mannen ook op dezelfde plaats eens 'spelen'

Laatst bewerkt:
Nja, ik heb enorm veel projecten nu en zelfs een vak projecten. Ik probeer wel wat snipperdajes te nemen, maar dat is om te werken dan.

Ik ga nu BE NL GER rijden want dan heb ik geen deadlines normaal gezien en BK Mol is een week later, maar dat is het eerste weekend van de paasvakantie dus tijd om het in te halen eh.
BK in meux hoop ik te kunnen meerijden (ergens in mei) en in Bauffe ga ik waarschijnlijk moeten passen want dan heb ik examens aan mijne rekker.

Moest het niet zo ver zijn allemaal, dan zou ik gerust voor een uurke of 2-3 afkomen en verder leren, maar tis al 3u in de auto zitten voor Mol en 4u voor Helmond.

Dat circuit ziet er echt wel goed uit en zeker beter geschikt voor mij dan Mol:D

Hmm zou ik toch is graag met de Kyosho willen gaan op toere eerlijk gezegt.

Is dat ver voor u Kurtje ? (mocht het lukken zou ik graag willen meerijden;) anders zal ik maar iets moeten zien te fixe met treinen en ja ik haat het haha:))

Voor te kome rijde ben ik dan ook wel geintreseerd , dan kom ik met de kyosho..

Back