Algemeen 1/8 brushless buggy topic

das netje's , kompleet rijklaar kom je dan zo op 3650/3700 denk ik afhankelijk van lipo uiteraard. Mijn Hyper 9 is nog iets lichter als de Mugen maar scheelt niet zoveel meer als de oude MBX met Teknokit

Helemaal juist :D

gewichtl.jpg

Ligt dat gewicht een beetje juist?

De Tekin motor en ESC van SSI zijn allebei iets lichter. Dat is het verschil.

Hoeveel wegen jullie lipo's?

Mijn RC8 conversie weegt al 3.7 kilo zonder lipo.... Maar de RC8 is vanzichzelf al zwaarder dan de Mugen volgens mij.

De stukken die Kurt in zijn eco heeft zitten:

De mamba monster max regelaar met EC connector = 115 gram
De neu 2200kV motor = 421 gram
De ace DS1015 = 67 gram
De sanwa RX-451R ontvanger = 8 gram
De Turnigy hardcase 4500 Mah lipo met connector = 528 gram

Laatst bewerkt:
gaat de goede kant op met al die bruslessrijders! ben mijn MP9 Tekno V4 weer opnieuw aan het opbouwen met verse onderdeeltjes (draagarmen, bulkheads, etc) voor het nieuwe seizoen, eens kijken of ik in de buurt kom van de 3500 gram ;-) Met de nitro zit ik nu op de 3206 (rijklaar zonder brandstof) :-)

Vandaag de ECO getest op NBR...
Eerste indruk is echt wel positief... Beetje gezocht naar een goede afstelling maar uiteindelijk ging hij echt wel lekker!!!
Power te over :D iets teveel zelfs amai...
Langer chassis geeft toch meer stabiliteit tov mijn nitro MBX6... Geslaagd dagje dus...

De truggy hebben ze ook weer wat verder scherper gezet, en begint ook al op iets te trekken :D

wow, een Lehner 2260 nog wel. Dat hij niet opstijgt is een wonder. Vind het wel een vindingijke oplossing, voor een onroad althans.

kwestie van ergens een one-way-bearing ertussen zien te krijgen voor een beetje diff werking. Van zulke probeersels komen de mooiste oplossingen. Eindelijk geen geklooi meer met je gearmesh :-D

Volgens mij is die auto gemaakt voor speedruns en dan wil je geen middendiffwerking bij het optrekken. En bij het sturen maar het waarschijnlijk niet veel uit aangezien ze alleen maar rechtdoor willen :p

Moah niet helemaal mee eens hoor. Ik deed met mijn Slash 4x4 ook voornamelijk speedruns en een centerdiff is toch wel erg handig. Het is ook een soort beveiliging tegen wheelies en koprollen.

Hee dat is vet! Outrunner idee, alleen dan met een inrunner. Zijn er ook filmpjes hoe die normaal rijd, op de weg?

Back