Algemeen 1/8 brushless buggy topic

Jeetje, jij bent ook niet snel tevreden ;-) Tijd voor een on road ?

Denk dat je met deze de 150km+ wel kunt halen :-)

serpent_966e_chassis.jpg

Laatst bewerkt:
Haha. De speedcalc gaf 100 kmu aan, maar niet 100% zeker of mijn input goed was. Hoe dan ook, binnenkort nog eens doen met 1512 2050kv of 1515 2200kv :). Ik wil gewoon eens 100 halen.

Laatst bewerkt:
Of wil je mijn Neu 15121Y (2650Kv) even lenen? :) Die trekt wel 5S

Heb overigens vandaag ook wat speedruns gedaan met mijn Slice, awesome. Binnekort eens het zelfde proberen met de RC8 op 1515 1Y (2200Kv) met de 20/44 op 5S :yes:Ik heb alleen niet zo'n mooie GPS snelheidsmeter :nooo: Jammer dat je niet in de buurt woont.

Laatst bewerkt:
Nja, eerst maar eens kijken wat de 1512 of 1515 er van zeggen. Waarschijnlijk ga ik dan wel even naar een industrieterrein oid. Zo groot is de weg hier nu ook weer niet :)

High Downforce Wing, of is dat eigenlijk alleen maar voor de bling?

Een vleugel maakt wel verschil uit, maar ik voel dat enkel bij het springen. Pro's voelen dat mss ook aan de grond, maar ik merk er niks van :p
Ik heb de Mugen wing geprobeerd en die van VP pro. Die VP pro vind ik het lekkerste rijden en springen. Die Mugen wing is ook maar plat als je die vergelijk met een Jconcepts/VP pro/proline wing.

gaat de goede kant op met al die bruslessrijders! ben mijn MP9 Tekno V4 weer opnieuw aan het opbouwen met verse onderdeeltjes (draagarmen, bulkheads, etc) voor het nieuwe seizoen, eens kijken of ik in de buurt kom van de 3500 gram ;-) Met de nitro zit ik nu op de 3206 (rijklaar zonder brandstof) :-)

Heb eindelijk m'n nitro een RTR op de weegschaal gezet met een lege tank. Deze weegt 3263g.
De brushless weegt dus toch wel een 300g zwaarder RTR dan z'n nitro broertje zonder brandstof. Met een volle tank zal het nog een kleine 200g zwaarder zijn denk ik. Mss ook een keer lightweight axles en servosaver posts op de elektro doen.

Laatst bewerkt:
Heb eindelijk m'n nitro een RTR op de weegschaal gezet met een lege tank. Deze weegt 2263g.
De brushless weegt dus toch wel een 300g zwaarder RTR dan z'n nitro broertje zonder brandstof. Met een volle tank zal het nog een kleine 200g zwaarder zijn denk ik. Mss ook een keer lightweight axles en servosaver posts op de elektro doen.

ik neem aan dat je 3263 gr bedoeld RTR ex brandstof ;-) Brandstof in de tank is ongeveer 120 gram.

ik neem aan dat je 3263 gr bedoeld RTR ex brandstof ;-) Brandstof in de tank is ongeveer 120 gram.

Uiteraard, was een typo. De nitro heeft wel lightweight alu axles, alu joint cups en plastic rear hubs, maar ook alu shocktowers die iets zwaarder zijn dan de carbon. De elektro heeft de aandrijving volledig in staal en alu rear hubs.

Laatst bewerkt:
niceeeeeeee :)
Wanneer hebde hem thuis?

Ik ben deze voormiddag bezig geweest met het asje van de eco te vervangen, stond volledig krom na het dagje Mol gisteren :( en ook het voorste diff uitgeshimt en nieuwe 10 000 diffolie erin gedaan :)

Morgen het middendiff en achterdiff voorzien van 10 000 en 7000 en het achterste diff ook uitshimmen.

niceeeeeeee :)
Wanneer hebde hem thuis?

Ik ben deze voormiddag bezig geweest met het asje van de eco te vervangen, stond volledig krom na het dagje Mol gisteren :( en ook het voorste diff uitgeshimt en nieuwe 10 000 diffolie erin gedaan :)

Morgen het middendiff en achterdiff voorzien van 10 000 en 7000 en het achterste diff ook uitshimmen.

Het is preorderen dat je sinds 20min kunt doen. Op de website staat dat ie half april geleverd wordt. Het is een beperkte oplage dus ik vermoed dat ze snel de deur gaan uit zijn.

Back