Even een updateje over mijn bevindingen:
Ik heb de sut zondag flink laten springen op de BMX baan in geldermalsen, heb nu eindelijk beter controle over de auto als deze in de lucht vliegt, hij is namelijk zeeg gevoelig voor de rem waardoor hij snel verkeerd terechtkomt.
Verkeerde landingen hebben me een kapotte bumper en wat krasjes etc. op de kap bezorgt.
Ook gingen de bodyposts los.
Ik heb de bumper vervangen en de bodyposts vastgezet op de manier zoals ik hierboven al postte.
In het begin had ik het probleem dat de aandrijfas uit het rechterachterwiel wilde glippen.
Dit is opgelost door een o-ringetje te plaatsen in de diff outdrives achteraan.
Verder had ik aan het eind van de dag een probleem in de vorm van een plakkende koppeling, bij thuiskomst bleken de twee 1050 lagers compleet uit elkaar te liggen, zijn inmiddels vervangen.
Verder bleek mijn
stuurplaat verbogen te zijn, dit is een bekend probleem bij de sut, het standaard alu is nogal zacht, en buigt snel.
Deze is nu vervangen door de
betere, optionele versie, deze heeft ook nog eens kogellagers.
Verder heb ik voor het uiterlijk ook een nieuwe
koolstofvezel servoplaat en bijbehorende
alu steuntjes gemonteerd.