Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat modelbouw duur blijkt te zijn (zowel voor mijn treinen, racebanen en de heli) blijkt wel uit het volgende:
Voor de heli heb ik in 1,5 jaar tijd (ik heb er trouwens nog niet veel mee gespeeld, misschien 2 uren achter elkaar met alle vluchten bij elkaar opgeteld) meer dan 95 euro uitgegeven aan alleen onderdelen.
Ik heb rotoren gekocht, een transmitter to pc kabel, een nieuwe body voor als de oude het echt begeeft (is al beschadigd) en extra schroefjes.
Maar ik heb vandaag nog even gevlogen en met veel tegensturen draait hij niet.
Maar het is toch niet goed dus gaat hij wederom terug.
Als de reparatie boven de 40 euro gaat kosten ga ik proberen hem in te ruilen (wellicht geven ze er nog 30 euro voor) en met bijbetalen kan ik dan een professionele auto kopen.
Ik wil eigenlijk een klein RC monstertruckje kopen, zoiets als jij in je avatar laat zien maar dan 1/18.
Bram, ik heb het opgelost!
Op het forum van Protech.be stond dat er een regelschroefje is in de 4-in-1.
Die was er en toen we naar links draaiden deed hij het opeens zonder veel te draaien.
Voor die modelauto zal ik ter zijner tijd sparen.
Hij zit als je de 4-in-1 hebt in het bovenste gaatje.
Misschien moet je iemand vragen die wat meer van klussen weet en die hele kleine schroefjes kan zien.
Alleen mijn vader kon hem trouwens zien.