Ok, dan zit je een beetje in dezelfde boot als mij. Wel goed matriaal willen om op clubnivo redelijk mee te kunnen zo af en toe. Maar geen top matriaal nodig.
Tja, een V-oneRRR, 720 of NT1 voldoen dan allemaal aan dat plaatje, even kijken wat je voorkeur is, waar je het makkelijkst onderdelen van kan krijgen etc. Serpent is idd failliet verklaart, maar zal denk ik wel doorstarten. Kan me voorstellen dat je om die reden wel een andere wilt kiezen, zou ik ook doen.
Zelfs een FW-05RR is geen verkeerde keuze, al is deze wel iets verouderd ondertussen. Maar is een probleemloze auto na wat aanpassingen. Dit is ook het FW-05/06 topic natuurlijk
Qua motor, ga niet voor een supersnelle, maar neem een makkelijk afstelbare motor !, JP stock, OS TZ (sorry ben er nou eenmaal een grote fan van) ofzo voldoen prima om clubwedstrijden te rijden en te leren rijden. Die hoeven echt geen 500 euro te kosten !
(Neem wel een 3 port, anders mag je nooit mee doen met wedstrijden)
Tegen de tijd dat je zo'n auto echt hard kunt rondsturen ben je wel een jaar verder schat ik als je verder geen ervaring hebt op circuit, daarna zul je voor jezelf wel ervaren hebben wat je wensen verder zijn qua motor, auto etc.