Er is een heel topic voor de micro-t, maar ik zal je vrag hier wel proberen te beantwoorden.
Achterin de auto zie je een motorcover, met 3 schroeven. Deze moet je eraf halen, en dan zie je de 2 schroeven (wat dikkere, niet zo lange schroeven), die de motor vasthouden. Schroef ze een beetje los (niet helemaal eruit), en schuif de motor wat naar beneden.
Hij staat waarschijnlijk TE strak op het andere tandwiel. Houd het probleem aan, probeer dan het kleine tandwieletje te vervangen met eentje die je er bij hebt gekregen. Je kunt de tandwielen met wat moeite er in een keer afschuiven.
Lukt dit OOK niet, controleer even de DIFF, dit kun je het beste doen door de 5 schroefjes onderin eraf te halen aan de achterkant. (niet alle 7 aan de achterkant, dit lijkt misschien zo maar hoeft niet). En de lange onder de bodyposts.
Dan heb je de hele achterkant eraf, dan kan je met 3 schroefjes de diff open halen.
De Micro-T zit eigenlijk heel simpel in elkaar, als je het eenmaal door hebt kan je altijd zo kijken wat er mis is.
Vergeet niet nu en dan de haren tussen de assen te halen, deze willen de boel ook nog een blokkeren.
Als de motor te hard is neergekomen op e grond, en hij tikt, moet je met de achterkant van een schroefendraaier er zacht op tikken, dan zit er iets scheef ofzo, dan sla je dan recht (weet de preciesze oorzaak niet, maar de polossing wel

)
Ik hoop dat dit helpt, voor meer info kan je ook kijken op
www.microtforum.com
succes