Algemeen Micro-T Topic

• Topicstarter Topicstarter Mattijn
  • Startdatum Startdatum
PAS OP! Controleer de voorraad; deze zijn op en gaan ook echt niet (snel) meer komen! Lees ook eens de klantenoordelen hier over, die er onder staan.

Voorraad = -22, dus ze hebben nog 22 van deze LiPo'tjes in nota staan voor klanten!

Balen, want de Losi versies zijn 10 keer zo duur. Toch maar besteld.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik de standaard stekkers, heb alleen wel een verloopstekker om met een gewone lader te kunnen laden.
Voor de duidelijkheid; Hobby City/King kan de kleine LiPo's (helaas) niet leveren. Ze gaan niet meer komen hoor. Tweedehands zijn ze hier en daar nog wel te vinden (eBay).

ik heb sinds een paar dagen de micro-t maar mijn accu is (denk ik) kapot is dat mogelijk? toen ik heb binnen kreeg werkte de lader niet toen gemaakt. de accu werkte goed maar nu laad hij niet meer op als ik hem aansluit laad hij ongeveer 5 sec (letterlijk) als ik hem dan aansluit kan ik heel kort en heel langzaam rijden (hetzelfde als dat hij leeg is) als ik hem op de motor aansluit gaat het hetzelfde.
mvg,

is hij nieuw of 2e hands ,als hij 2e hands is kan het dat de accu te ver ontladen is en de orginele lader kan hem dan niet vol krijgen .ff aan een goede lader hangen en hij doet het weer (was bij mij zo iig).

ik schaam me dood!!!!
de accu was leeg STOMSTOMSTOM
ik had het al met andere batterijen geprobeerd die waren blijkbaar ook leeg. ook had ik niet verwacht dat je er zo kort mee kon doen
sorry
en o ja hij was nieuw

wat is niet lang??
ik heb ook een micro-t de motor en accu zijn standaard.
en kan toch ruim 10 minuten rijden, nonstop.
ik vind het best lang voor zo'n klein accutje.
ik heb zelf ook wat hopups erop zitten, en echt aanraders zijn,
een allu diff huis achter, olie shocks, lagers en de kogelkwiklink systeem voor de het stuur en de camder of caster voor de voorwielen en achterwielen.
ook kun je de voorwielen in toe of oud spoor zetten.
gr Sander.

is er iets nodig aan elektronica om een 2s lipotje op micro te zetten? aangezien er iets van elektronica in die van losi zit las ik... en kan die gewoon eht verschil van 4.8 naar 7.4 volt aan?
en zou een 6 cellen nimh pakketje ook kunnen?

ok super!! is er toevallig noeg iemand die een passend lipotje weet behalve die van losi? liefst in nl bestellen. maar mag ook daar buiten evt.
een eis er toevallig iemand die nog een antenne voor de zender heeft? mijne is kapot;P)

HobbyKing Online R/C Hobby Store : ZIPPY Flightmax 180mAh 2S 15C $2.95
Ik heb er ook een paar besteld. Ze zijn nu niet in voorraad, maar komen wel. Anderhalve week geleden waren ze er iig wel. Je moet daar even je emailadres in vullen, zodat je een alert krijgt als de nieuwe voorraad binnen is. En voor 3 dollar per stuk kun je best wel meerdere accuutjes kopen. Verzendkosten: 8 dollar als je 4 accu's koopt (geregistreerd). Duurt wel een beetje lang voordat je het in huis hebt, maar volgens mij kijkt de douane dan niet naar t pakketje omdat de waarde erg laag is (onder de 20 euro).
Ik weet niet of ze passen, maar zal het gelijk hier posten als ze binnen zijn.

Losi Lipo

Hallo,

Ik heb samen met mijn micro-t de originele losi-lipo gekocht.
Dat is een 2s lipo, maar die heeft maar 1 aansluitplug :confused:

Moet die dan niet gebalanceerd worden?
'k heb een Hyperion EOS lader, en voor al mijn andere lipo's sluit ik de laadkabels aan en de balanceerkabels op het verdeelbordje

Ik heb de accu's binnengekregen, maar ze passen niet! Wel als je 1 kant van de batterijhouder openknipt; dan kun je de accu's ook nog snel wisselen.

Back