Algemeen Micro-T Topic

• Topicstarter Topicstarter Mattijn
  • Startdatum Startdatum
...de 2 cell's Losi lipo's (voor T en DT) hebben inderdaad geen balance aansluiting, dat gekoppeld aan de straffe prijs was voor mij dan ook de reden om naar een alternatief te zoeken. De 3-cell Losi lipo's (voor DT) hebben wel een balance aansluiting.

moet je die balanceren.
Of kan je die alleen met de wallcharger opladen?

je hebs verschillende wall chargers voor 2s en 3s, dus als je al een wall charger zou willen gebruiken moet je in ieder geval al een andere hebben dan voor je 2s Lipo's.
dan zou ik op Mc T's suggestie in gaan, en een lader met ingebouwde balancer te kopen waar je de balancer stekker ook op aan moet sluiten.

je hebs verschillende wall chargers voor 2s en 3s, dus als je al een wall charger zou willen gebruiken moet je in ieder geval al een andere hebben dan voor je 2s Lipo's.
dan zou ik op Mc T's suggestie in gaan, en een lader met ingebouwde balancer te kopen waar je de balancer stekker ook op aan moet sluiten.

wallcharger word geleverd bij de 3s lipo

heeft iemand nog een aandrijf asje liggen.
Kan het misschien ruilen voor wat anders voor de micro -t.
Ik heb de TeamBlue Groove Baja Conversion kit gekocht.
met carbon chassis 2 bodys en 2 wings.
Maar heb nu geen aandrijfasje (dogbone) ben die verloren.
pb me
groetjes michael

Laatst bewerkt:
Ik heb sinds vandaag een micro-t, alleen de wagen stuurt wel, maar de motor en gas reageren totaal niet?

iemand een idee?

mvg,

Marcel en Daphne

Tsja..

...mijn ervaring met het probleempje wat jullie hebben:
-zitten alle elektra draadjes vast
-is de print schoon
-geen zichtbare beschadigingen/ geen brandgeur?
-loopt de motor en de aandrijving licht?

Als je de motor even direct op een batterij aansluit, doet hij het dan? Dat alles gecontroleerd dan zit het waarschijnlijk in de print. Zijn de fets kapot, ik zou niet beginnen aan het vervangen van fets tenzij je heel goed bent in het solderen van kleine eletronica (als het al daar aan ligt). Koop een gebruikte T voor onderdelen, da's denk ik het goedkoopste. Of doe gek en snoei alle electronica er af en ga voor een brushless combo (servo/ ontvanger/ regelaar/ motor)...

Laatst bewerkt:
Even dit topic omhoog krikken ! UPDATE !

Nu heb je al 3 soorten micro's.

De Micro-t
De micro-t Desert Truck
De micro-t High Roller

Het verschil zit hem dat de Desert truck een langer chassis heeft. En dit zou de rijeigenschapper goed beinvloeden. Voor de rest zijn het echt wel de looks die het doen.

Ik krik dit topic ff omhoog omdat ik zelf 2 Micro-t Desert trucks besteld heb! Een rooie en een grijze.

Eentje voor het zusje en mijzelf uiteraard:rolleyes:.

Met ineens 2 stuursysteempjes extra en 2 extra accu's.

Nu zijn er lipo's van hobbyking die passen in de Micro ?
Ik wil namelijk zo snel mogelijk afstappen van die nimhs want het verschil in snelheid is duidelijk! Maar die lipo's van Losi zelf zijn me te duur!

Ook nog een vraag hoe het zit met de frequentie ?
Hebben ze allemaal eenzelfde frequentie ?

2.4ghz hebben deze dingen helaas niet.

Op marktplaats staat een lipo 15 euries een nieuwe passend voor de dt.
Ik heb ook een dt gehad leuk wagentje rijd zeker beter dan de gewone t.
Had er een atomic bb2 motertje op met een 2s lipo.
Dat gaat hard voor zo een micro 45/50 kmpu.
frequentie is een kweste van kristallen.

Ja en dat lipootje is waarschijnlijk al verkocht aan mij.
Had het al eerder gezien maar toch bedankt om het te melden!

Heb al een deel reviews bekeken waarbij die op 2s lipo echt al best hard gaat.

Back